آیا شما هم به فکر کسب درآمد اینترنتی هستید؟

کسب درامد اینترنتی

در این مقاله انواع کارهایی که برای شما کسب درآمد اینترنتی ایجاد می کند را معرفی می کنیم.

کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش محصولات فیزیکی

خیلی راحت می توانید محصولات دیگران را در سایت خود قرار دهید و زمانی که سفارشی گرفتید، از آن ها محصول را دریافت کنید و به دست مشتری تان برسانید. حتما نیازی نیست که در انبار تان انواع محصولات را داشته باشید.

اگر شما یک کار تولیدی دارید مثل تولید پوشاک، کیف،صنایع دستی و… می توانید محصولات تولیدی خود را از طریق پیج های اینستاگرام یا از طریق فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید و به کسب درآمد اینترنتی با حاشیه سود بالا برسید.

تبدیل کسب درآمد حضوری به اینترنتی

اگر شما صاحب کسب و کار حضوری هستید و از رونق خوبی برخوردار نمی باشید و برای شما صرفه ی اقتصادی ندارد. با راه اندازی کسب و کارتان در اینترنت می توانید در ازای کاهش هزینه به کسب درآمد اینترنتی بالایی برسید و سود خود را افزایش دهید.برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ مراجعه کنید.

استفاده از کسب درآمد اینترنتی در کنار حضوری

اگر کسب و کار حضوری شما از رونق خوبی برخوردار است می توانید با استفاده از کسب و کار اینترنتی علاوه بر درآمد از طریق کسب و کار حضوری  کسب درآمد اینترنتی بالایی نیز داشته باشید.

 

 کسب درآمد با انجام ترجمه

باتوجه به رشد سریع دنیا و ارتباط کشورها با هم نیاز به مترجم روز به روز افزایش می یابد و بهترین شکل ترجمه، ترجمه از طریق اینترنت می باشد زیرا دسترسی و سرعت بالایی دارد. اگر شما هم به یک زبان خارجی تسلط کامل دارید آن را به یک فرصت برای کسب درآمد اینترنتی تبدیل کنید.

طراحی تم وب سایت

همه ی وب سایت ها و وبلاگ ها نیاز به یک تم، که نحوه نمایش سایت آنها را مشخص کند، دارند. اگر شما در زمینه برنامه نویسی دستی دارید و می توانید تم  سایت ها را بسازید یک راه درآمد اینترنتی برای خودتان باز کرده اید تا هر زمان که سایت و سایت نویسی وجود دارد نیاز به تم سایت، نیز وجود دارد.

 فروش محصولات دیجیتالی

یکی از بهترین روش هایی است که هر کسی می تواند از طریق آن درآمد اینترنتی خوبی کسب کند تولید و فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی است. دیگر کسی آموزش های خود را در قالب دی وی دی به مشتریان خود نمی فروشد.

با تولید محصولات دیجیتالی هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی می شود و مشتریان به راحتی می توانند پس از پرداخت هزینه، همان لحظه محصول مورد نظر خود را دانلود کنند و منتظر دریافت بسته از طریق پست نباشند.

تولید محتوا

اگر واقعا توانایی در تولید محتوا داشته باشید  می توانید هم برای سایت خود و هم برای دیگران محتوا تولید کنید و کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. امروزه محتوای خوب و ارزشمند در وب سایت های فارسی به وفور یافت نمی شود و همین باعث می شود که ارزش تولید محتوای منحصر به فرد بالا برود و بر این اساس هم هزینه های زیادی صرف تولید محتوا شود.

 خرید و فروش وسایل دست دوم

شما می توانید با ساخت وب سایتی در آن به خرید و فروش وسایل دسته دوم بپردازید که نمونه ی بزرگ آن در ایران سایت دیوار می باشد.

 دوبلری تصاویر و فیلم ها

با پیشترفت کسب و کارهای اینترنتی و مجازی دوبلری هم رونق خوبی پیدا کرده شما می توانید در دنیای اینترنت به دوبلری تصاویر و فیلم ها بپردازید و از این راه کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.

طراحی و فروش برنامه های موبایل

اگر شما یک برنامه نویس خوب باشید می توانید با نوشتن برنامه های موبایل خوب و جذاب به درآمد بالایی برسید فقط باید توجه داشته باشید که برنامه ها باید کاربردی، جامع و جدید باشند تا نیازهای افراد را برطرف کنند.

 

ساخت خبرنامه آنلاین

با ساختن خبرنامه آنلاین و مطلب گذاری مداوم  و مفید در آن می توانید از جذب تبلیغات، درآمد اینترنتی کسب کنید.

کسب درآمد از طریق آزاد کاری

به عنوان مثال اگر شما در طراحی گرافیک تخصص داشته باشید و در واقع گرافیست خوبی باشید می توانید کارهای گرافیکی دیگران را انجام دهید و کسب درآمد کنید. شاید این تصور پیش آید که من هنوز سایتی ندارم؟ چه طور می توانم از تخصصم درآمد زایی کنم؟ در جواب باید گفت سایت هایی وجود دارند که با معرفی خود و رزمه کاریتان می توانید گام اول برای درآمد زایی بردارید یکی از این سایت ها انجام میدم ، پونیشا و … است.

  تبلیغات

یک روش که خیلی ها دنبالش هستند، کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات است.شاید کار آسانی نباشد و مدت ها طول بکشد و هزینه های زیادی برای اینکه ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در واقع سایتی را جهت گرفتن سفارش تبلیغات آماده کنید صرف کنید. در واقع در این روش بازدیدکنندگان روزانه شما سرمایه شما هستند.

اکثر سایت های این چنینی از طریق تولید محتوای قدرتمند یک ترافیک بالایی را از گوگل دریافت کرده اند. چون این کار هم سخت و زمان بر زیاد پیشنهاد نمی کنم.

کسب درآمد از طریق تلگرام

یکی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی راه اندازی کسب و کار تلگرامی است.ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار تلگرامی وجود دارد. بهترین ایده برای کسب درآمد از تلگرام راه اندازی کانال های تخصصی است.

شما با ایجاد کانال هایی که نیاز مردم را رفع کنند مثلا کانالی راه اندازی کنید و در آن متخصصان را معرفی کنید. با این کار هر کسی که دنبال متخصصی برای رفع نیازش است به کانال شما می آید. برای شروع از هیچ کدام از متخصصان پولی دریافت نکنید. فقط از آنان بخواهید رزومه خود را ارسال کنند و شما هم در کانال تان قرار دهید.با بالا رفتن آمار بازدید کنندگان شما برای قرار دادن نمونه کارهای متخصصین از هر کدام هزینه ای را می توانید دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام هم مثل تلگرام است. دقیقا عین تلگرام بدون هیچ هزینه ای می توانید پیج بزنید و کسب درآمد کنید. البته همه فکر می کنند با راه اندازی یک پیج با اعضای زیاد می توانند به راحتی از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. به خاطر همین هم است که همه به خرید فالوور فیک اینستاگرام روی می آروند. هزینه و وقت زیادی هم برای این کار می گذارند که آخرش هم هیچ فایده ای ندارد.

ایده های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. مثلا شخصی در زمینه بدن سازی فعالیت می کند می تواند به اعضای پیج خود برنامه ورزشی و غذایی بفروشد. یا از طریق پیج خود داروهای بدنسازی بفروشد. نمونه زیادی از این پیج ها در اینستاگرام وجود دارند که ماهیانه میلیونی درآمد دارند.

پیج های زیادی در زمینه های مختلف هنری وجود دارند که کارهای خود را می فروشند. مثلا شخصی نقاش خوبی است می تواند تابلو های نقاشی خود را از طریق اینستاگرام به علاقه مندان به نقاشی بفروشد. یا شخصی عکاس خوبی است. می تواند به راحتی طرفدارهای مربوط به عکسش را به پیچ خودش جذب کند و از این طریق عکس خود را بفروشد.

همچنین از طریق اینستاگرام کسب و کار حضوری خود را به دیگران  می توانید معرفی کنید. اینستاگرام بهترین وسیله برای نشان دادن نمونه کارهایتان است.

کسب در آمد اینترنتی

ساخت و فروش موسیقی

در دنیای موسیقی امروزه آهنگ سازی با نرم افزار رونق پیدا کرده است لذا شما می توانید با درست کردن موسیقی آن ها را به فروش برسانید.

به یک معلم آنلاین تبدیل شوید

با ساختن سایت آموزشی مربوط به تخصص خود، به راحتی می توانید کسب درآمد اینترنتی بالایی داشته باشید. حتی می توانید به جای کلاس های حضوری کلاس های وبیناری برگزار کنید که در وقت و هزینه صرفه جویی شود.

 پژوهشگاه آنلاین

می توانید سایتی در مورد مقاله های علمی راه اندازی کنید که البته باید منبعی از مقالات و مجلات مناسب در اختیار داشته باشید و این هم یک زمینه برای کسب درامد اینترنتی است.

 ساخت سایت گردشگری

با ایجاد سایت گردشگری می توان به افراد، مناطق زیبا و بکر را معرفی کرد و از طریق جذب تبلیغاتی که مربوط به همان منطقه است به کسب درآمد اینترنتی برسیم.

این روزها هر کسی را می بینید در تلاش است تا با هر روشی برای خودش کسب درآمد اینترنتی داشته باشد پس اگر می خواهید از غافله عقب نمانید از همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کلا کسب درآمد اینترنتی باشید.

بعضی وقت ها افراد فرصت هایی را از دست می دهند که جبرانش خیلی سخت است. با اوضاع فعلی اقتصاد کشورمان بهتر است هرچه زودتر کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید. مهم نیست سرمایه ندارید یا اینکه دارای تخصص خاصی نیستید! مهم این است که به فکر باشید و کم کم به سوی درآمدزایی اینترنتی پیش بروید.

همراهان عزیز به زودی در آینده خیلی از کسب و کارها منقرض می شوند و جای خود را به کسب و کارهای اینترنتی می دهند.

تیم مدیریو با داشتن تجربه ای کهن و سابقه درخشان آماده مشاوره و یاری شما برای رسیدن به پله های موفقیت می باشد.

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید