برترین ایده ها برای کسب و کار تبلیغاتی

کسب و کار تبلیغاتی

شناخت بازار در پیدا کردن یک کسب و کار تبلیغاتی پر سود و عالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.باید تحلیلگران اندازه بازار تبلیغاتی را بشناسند تا بتوانند هزینه های مختلف را برآورد کنند.

طبق تحقیقات انجام شده پیش بینی می شود درآمد حاصل از تبلیغات در جهان تا سال ۲۰۱۹ افزایش بسیار چشمگیری خواهد داشت و هزینه‌های جهانی که برای تبلیغات صرف می‌شود نیز رقم بسیار بالایی خواهد بود.

اگر شما هم به یک کسب  وکار تبلیغاتی فکر می کنید باید بدانید که رمز موفقیت در این حوزه این است که از قالب یک فروشنده دربیایید و در نقش یک مشتری به تبلیغات نگاه کنید و اینطوری می‌توانید اولویت اصلی مشتریان را درک کنید و مشاوره جامع‌تری برای تولید یک تبلیغ بدهید.

در این مقاله به ایده هایی که برای کسب و کار تبلیغاتی می تواند سودآور و عالی باشد اشاره می کنیم با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

1- واسطه تبلیغاتی

در این حوزه نقش شما یک میانجی است و برای ارائه بهتر این نقش باید بتوانید برترین روش تبلیغات و قالب را برای مشتریان خود پیدا کنید. فرض کنید که شما می خواهید یک نوع خاصی از کفش را تبلیغ کنید و طرف دیگر مشتریانی هستند که می خواهند آن را بخرند این وظیفه شماست که نقش میانجی را بازی کنید و هر دوی آنها را در کنار هم طوری قرار دهید که مصرف کننده آن نوع خاص کفش را مصرف کند.

2- انیمیشن یا مدل سازی سه بعدی

امروزه مدل سازی سه بعدی رونق و رواج بیشتری پیدا کرده است. استفاده از کارهای سه بعدی و انیمیشن برای خدماتی نظیر معماری، یادگیری الکترونیکی، آشنایی با شخصیت‌ها و افراد و… بسیار عالی و کاربردی است.

3- ایجاد کمپین تبلیغاتی

شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی اینترنتی نظیر کمپین‌های موفق رسانه‌های مجازی، اپلیکیشن‌های مختلف، محتوای موبایل، ویدئوهای متفاوت، ارسال ایمیل و خبرنامه، بهینه‌سازی موتور جست‌وجوی گوگل، رسانه‌های آنلاین یا ترکیبی از برخی از این موارد را برای مشتریان خود برنامه‌ریزی و اجرا کنید.

کسب و کار تبلیغاتی

4- توسعه دهنده برند

شما به عنوان یک مشاور تبلیغاتی فعال می توانید در حوزه ی برندینگ برای ساخت یک برند قدرتمند فعالیت کنید. باید حس خلاقیت را بکار ببندید تا بتوانید یک برند را در ذهن مخاطب به صورت دائم ماندگار کنید.

5- مشاوره تبلیغاتی

برای موفق شدن در  این حوزه باید تخصص های مربوط به برند سازی، ذهن خلاق و مهارت‌های میان‌فردی موثر داشته باشید. با چنین تخصص هایی شما می توانید با ایجاد استراتژی‌های تبلیغاتی موثر برای ارتقا و ارائه کالاها و خدمات مختلف به مشتریان کار خود را عالی کنید.  این ایده یکی از بهترین ایده های کسب و کارهای مرتبط با تبلیغات و بازاریابی است.

6- عکاسی در کسب و کار تبلیغاتی

افرادی که در زمینه عکاسی و فیلمبرداری تخصص دارند می توانند حتی در منزل خودشان در این حوزه به فعالیت بپردازند. این ایده کسب و کار تبلیغاتی نیاز به تجهیزات و امکانات مختصری دارد و می تواند بسیار سودآور باشد.

7- تولید محتوای با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت که مشتری را جذب کند یکی از چالش های امروزه است که شما می توانید با نوشتن مقالات و متون جذاب از این چالش به نفع خودتان بهره ببرید. با ایجاد یک کسب و کار تبلیغاتی و نوشتن مقالات و متون جذاب شروع کنید و سپس یک سیستم  منسجم برای جذب مشتریان‌تان بسازید. این یکی از سوآورترین ایده‌های کسب و کار تبلیغات است که چشم‌انداز بسیار روشنی دارد.

8- تولید موزیک ویدیو

بسیاری از شرکت ها برای برند سازی خود به دنبال موزیک ویدیوهای خوب هستند. بیشتر هنرمندان و خوانندگان هم برای شهرت خود به دنبال ساخت موزیک ویدیو هستند. اگر در خود چنین علاقه ای می بینید زمان را از دست ندهید و شروع کنید.

کسب و کار تبلیغاتی

9- خدمات طراحی گرافیک

به عنوان یک کسب و کار تبلیغاتی با کمترین امکانات و داشتن تخصص در زمینه طراحی گرافیکی بهترین گزینه برای شروع کار است. در حالت کلی داشتن دانش فنی و خلاقیت و روحیه کسب و کاری برای انجام این کار لازم است.

10- مدیریت مراسم ها و رویدادها

برای مدیریت مراسم ها و ریدادها شما باید مهارت‌های برنامه‌ریزی و سازماندهی خوبی داشته باشید. در این نوع از کسب و کار تبلیغاتی که محور آن مدیریت رویدادهاست، مشتریان اصلی شما شرکت‌های بزرگ، موسسات آموزشی، زوج‌های آماده ازدواج، کاندیداهای انتخابات و بسیاری افراد حقیقی و حقوقی دیگر هستند.

11- مشاوره بازاریابی اینترنتی

امروزه بیشتر کسب و کارها از فارغ از بزرگی یا کوچکی به دنبال یک وب سایت هستند. اما این کافی نیست و باعث تضمین برای ایجاد مشتریان مطمئن نمی شود. بسیاری موضوعات مربوط به بخش فنی و نیز برند وجود دارد که برای ایجاد یک سایت به عنوان ابزار بازاریابی موثر باید بدانید. شما می‌توانید در کسب و کار تبلیغاتی  به عنوان یک مشاور بازاریابی اینترنتی آنچه را که از برندسازی در فضای وب یا موتور جست‌وجوی گوگل می‌دانید برای مشتریان‌تان عرضه کنید.

12- ارائه خدمات تحقیقات بازار

یکی از چالش های پیش روی هر کسب و کاری تحقیق در مورد بازار مربوط به خود است. ارائه خدمات تحقیقات بازار یک روش سودآور برای پول درآوردن از رشته‌ای است که شما در آن تخصص دارید.

13- مشاوره تبلیغات در محیط باز

تبلیغات محیطی در واقع بازاریابی بصری است که از برخی عناصر و ابزار و لوازم جذاب برای ارتباط با مخاطب بهره می‌برد. تبلیغات بیرونی یک رسانه بسیار قدرتمند و متنوع است که اجازه می‌دهد طیف بسیار گسترده‌ای از مخاطبان با شیوه‌های خلاقانه به محصول یا خدمات مورد اشاره علاقمند شوند.

۱4- فروش کالاهای تبلیغاتی

شما می توانید کسب و کار تبلیغاتی خود را با یک مبلغ جزیی و متوسط آغاز کنید. این کسب و کار شامل فروش طیف گسترده‌ای از محصولات مانند جاکلیدی، لیوان، تیشرت، ساعت دیواری، کارت ویزیت و سررسید و… می‌شود.

15- مشاور تبلیغات چاپی

در این نوع کسب و کار تبلیغاتی شما هر نوع خدماتی در زمینه فعالیت‌های چاپی مورد نیاز سازمان‌ها و شرکتها و اشخاص را ارائه دهد. در این حوزه هم شامل طراحی و هم چاپ می‌شود. در این کسب و کار شما باید روی هزینه‌ها، قیمت تمام شده، عرضه و تقاضا، رقیبان مهم و مشهور و وضعیت اقتصادی و واردات اقلام مورد نیاز تمرکز و تحقیق کنید.

16- ایجاد آژانس روابط عمومی

باید در هر دو رسانه چاپی و الکترونیکی فعالیت کنید تا حوزه اصلی فعالیت خود را مشخص کنید. متخصصان حوزه روابط عمومی از طریق رسانه‌های دیجیتال با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند و به کشف و شناسایی نیاز آنان می‌پردازند و با توجه به آن نیاز محصولات خوبی را معرفی می‌کنند. و این ایده یکی از عالی ترین ایده های کسب و کارهای مرتبط با تبلیغات و بازاریابی است.

کسب و کار تبلیغاتی

17-مشاوره برای تبلیغات در رادیو و تلویزیون

در این نوع کسب و کار تبلیغاتی شما به عنوان یک مشاور تجاری رادیو و تلویزیون باید یک رسانه ایده‌آل پیدا کنید که باعث حداکثر روبرو شدن شما با مشتریان شود که این امر نیاز به یک تفکر استراتژیک و آگاهانه دارد. در این کسب و کار همه چیز از یک ایده شروع می‌شود و شما باید راه‌های قانع کردن مخاطب تلویزیون و رادیو را بشناسید.

اگر شما هم برای کسب و کارها تبلیغاتی نظر یا دیدگاهی دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید