تولید محتوای اینترنتی وبسایت

تولید محتوای اینترنتی

تولید محتوای اینترنتی : تولید محتوای اینترنتی جهت رشد سئو و رتبه سایت در موتور های جستجو گر و پس از آن جذب مخاطبان هدف و در نهایت کسب درآمد انجام میشود.
تولید محتوا اغلب برای سایت های اینترنتی و وبلاگ ها انجام میشود. البته به تازگی با رشد شبکه های اجتماعی، مفاهیم جدیدی چون تولید محتوای شبک های اجتماعی نیز وارد این حوزه شده است.
اما هنوز هم پر مخاطب ترین نوع تولدی محتوا، تولید محتوای اینترنتی برای سایت است.
سایت مدیریو با در اختیار داشتن متخصصان تولید محتوا، به خوبی میتواند در این زمینه به شما کمک میکند.

چرا تولید محتوای اینترنتی را برای سایت انتخاب کنیم؟

تولید محتوای اینترنتی در وب سایت باعث شناخته شدن سایت شما توسط موتور های جستجویی چون گوگل میشود. گوگل متن محتوای تولید شده شمارا آنالیز میکند و تشخیص میدهد که سایت شما در چه حیطه ای فعالیت میکند.

سپس به توجه به الگوریتم های خود به محتوای شما نمره ای میدهد و با احتساب فاکتور های دیگر، شمارا در نتایج سرچ دسته بندی و رتبه دهی میکند.
از همین جهت میتوان تولید محتوای اینترنتی را مهم ترین بخش یک سایت خواند.

تولید محتوا قوائد خاصی دارد اما متأسفانه خیلی از مدیران سایت ها و صاحبان شرکت ها به این موضوع اهمیتی نمیدهند و این کار را به افرادی که در این زمینه سررشته ای ندارند میسپارند، سپس بعد از مدتی با مشاهده ضرباتی که به سایتشان وارد شده تصمیم به سپردن تولید محتوای اینترنتی سایت خود به شرکت ها و افراد کار بلد میکنند.

مزایای تولید محتوای اینترنتی برای سایت

تولید محتوای اینترنتی مزایای فروانی برای کسب و کار ها و سایت های مختلف دارد.

سئو و افزایش بازدید سایت از طریق تولید محتوا اینترنتی

مهم ترین هدف در تولید محتوا اینترنتی، افزایش بازدید سایت است. چه سایت های محتوایی، چه فروشگاهی و چه خدماتی نیاز به مخاطبانی دارند که که از سایت آنها بازدید کنند.
شما با تولید محتوای هدفمند اینترنتی باعث افزایش چندین برابری سایت خود از طریق موتور جستجوی گوگل میشوید.

البته اینکه به تنهایی فقط روی تولید محتوای سایت خود تمرکز کنید مطمئنا بازخوردی که شما انتظارش را دارید را برای شما به همراه ندارد.
شما باید به تمامی جوانب سئو در سایت خود اهمیت دهید.

برند سازی از طریق محتوای مفید

اگر شما واقعا محتوای مورد نیاز کاربر را تولید کنید و بتوانید به خوبی سؤال های کاربر را جوابگو باشید، تبدیل به یک برند اینترنتی میشوید.
زمانی که کاربر جواب تمامی سؤال های خود را در سایت شما پیدا میکند و با احساس رضایت از سایت شما خارج میشود، مطمئنا ترجیح میدهد درباره سؤال های بعدی خود در حیطه فعالیتتان نیز به شما رجوع کند.
به این ترتیب شما با تولید محتوای اینترنتی مفید توانسته اید رضایت مخاطب را جلب کنید و از نام خود یک برند قوی و محبوب بسازید.

تولید محتوای اینترنتی

بازاریابی درونگرا و تولید محتوا

در گذشته کسب و کار ها برای فروش محصول و خدمات خود به دنبال مشتری میگشتند، تبلیغات زیادی میکردند، افرادی برای شناساندن کسب و کار خود به افراد استخدام میکردند و… .
این نوع تبلیغات هنوز هم وجو دارد و کم و بیش از آن استفاده میشود. این نوع بازاریابی را بازاریابی برون گرا مینامند.

در مقابل و با همه گیر شدن دنیای اینترنت میان کاربران، نوع بازارایابی نیز رو به تغییر رفت.
در بازارایابی اینترنتی و با ستفاده از سئو سایت. دیگر این شما نیستید که به دنبال مشتری هستید.

شما کافی است محتوای اینترنتی مورد نیاز مخاطب را تولید کنید و منتظر بمانید. حالا مشتری شمارا پیدا میکند. فردی که نیاز به خرید تلفن همراه دارد نیازی به رؤیت تبلیغات شما در سطح شهر ندارد.
کافی است پس از سرچ کلمه مورد نظر برای خرید موبایل، با سایت شما به عنوان یک سایت مرجع و تولید کننده محتوای مفید روبرو شود. این نوع بازاریابی را، بازاریابی درونگرا مینامند که از مهم ترین مزیت های تولید محتوای اینترنتی در سایت است.

توصیه هایی برای تولید محتوای اینترنتی

در مورد تولید محتوای اینترنتی، شما راه های فراوانی دارید.
در ابتدا باید هدف خود از تولید محتوا را شناسایی کنید. اگر هدف شما مانند اکثر مدیران سایت ها در ابتدا سئو سایت است، پیشنهاد میکنیم به تولید محتوای متنی روی بیاورید.
محتوای متنی مهم ترین و محبوب ترین نوع محتوا نزد گوگل است.

  • اگر بتوانید محتوای متنی خود را با محتوای صوتی و ویدیویی ادقام کنید، گوگل به شما رتبه بهتری در نتایج سرچ میدهد و همینطور وجود محتواهای صوتی و ویدیویی (مالتی مدیا) در محتوای متنی به صورت غیر مستقیم باعث افزایش رتبه سئو شما میشود (افزایش نرخ ماندگاری کاربر در سایت).
  • در محتوای سایت خود به این نکته بسیار اهمیت بدهید که محتوای شما در درجه اول مخاطب پسند باشد نه صرفا گوگل پسند.
    خود گوگل نیز در مقالاتش عنوان کرد هرچه محتوای شما را کاربران بیشتر دوست داشته باشند، شما نتایج بهتری میگیرید.
  • اگر در محتوای خود از محتوای صوتی و تصویری استفاده میکنید حتما به کیفیت آن توجه کنید.
  • از عکس های با کیفیت و غیر کپی و دارای سایز متناسب با قالب سایتتان استفاده کنید.
کلام آخر:

تیم تولید محتوای اینترنتی مدیریو تمامی نکات بالا را در سفارشات خود رعایت میکند و علاوه بر آن محتواهای شما را کاملا از نظر سئو و مخاطب پسند بودن بهینه میکند.
برای دریافت لیست قیمت به صفحه تعرفه قیمت تولید محتوا مراجعه کنید.

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید