تولید محتوای متنی برای سایت

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی یکی از دیگر خدمات سایت مدیریو در زمینه تولید محتوا است.
به صورت کلی تولید محتوا دارای انواع گوناگونی از جمله تولید محتوای صوتی یا پادکست، ویدیو و متنی است.

همانطور که قبلا بارها اشاره کردیم، تولید محتوا متنی مهم ترین عامل از نظر گوگل، برای بالا بردن سایت شما در نتایج سرچ و جستجوی کاربران است.
همین مسئله باعث شده تا صاحبان سایت ها به تولید محتوا در سایت خود،بسیار اهمیت بدهند، نیروهای مختص تولید محتوا استخدام کنند و حتی به صورت وسواسی این کار را خودشان انجام دهند.

چرا تولید محتوای متنی مهم است؟

به طور خلاصه فقط یک جمله می‌توان در پاسخ این سوال داشت:
زیرا محتوا برابر با سئو سایت شما است. قبلا در مقالات آموزش سئو گفته شد که ارزش تولید محتوا برای سئو سایت چقدر بالاست.

اکثر سایت های بزرگ ایرانی و جهانی موفقیت خود را مدیون پیاده سازی صحیح استرتژی محتوا و تولید محتوای متنی خود هستند.
تولید محتوای متنی آنقدر مهم است که مدیران و صاحبان این سایت گاها خود به تنهایی بحث تولید محتوای متنی را انجام می‌دهند و زمان زیادی را برای تولید محتوای سایت خود صرف می‌کنند.
این افراد می‌دانند همین محتوا است که برای آنان باعث کسب درآمد می‌شود. از جمله این سایت ها، سایت بک لینکو است که مدیران آن (از جمله برایان دی) به شدت به محتوای متنی تولیدی در آن اهمیت می‌دهند.

اشتباهات مدیران سایت در تولید محتوای متنی سایت خود

مسئله ای که ما در سایت خیلی از مشتریان خود می‌بینم، اجرای اشتباه تولید محتوای متنی است. از جمله این اشتباهات:

ساده گرفتن تولید محتوا و سپردن آن به افراد نابلد

خیلی از مدیران، در زمان مواجه شدن با کلمه تولید محتوا، آن را یک موضوع بسیار ساده و معمولی می‌پندارند و حتی گاها مشاهده کردیم که امر تولید محتوای متنی سایت را به منشی های دفتر خود که هیچ آگاهیی از قوائد و اصول این کار ندارند می‌سپارند.
این کار در ابتدا باعث ایجاد صد ها محتوای نا مفید برای کاربر می‌شود و سپس باعث گمراهی کامل موتور جستجو گر گوگل در مورد سایت ما می‌شود که در نهایت باعث افت شدید رتبه سایت ما است.

نداشتن استراتژی محتوا

این اشتباه بیشتر برای افرادی پیش می‌آید که تولید محتوای سایت را خود انجام می‌دهند و با خواندن چند مقاله در مورد تولید محتوا سئو شده، بدون اهمیت دادن به استراتژی محتوا شروع به تولید محتوای متنی سایت خود می‌کنند.
در نهایت این کار باعث رتبه گرفتن سایتشان در کلمات بدون محبوبیت در سرچ می‌شود و نمی‌توانند از طریق سایت برای خود درآمد کسب کنند.

تولید محتوای متنی

انتخاب اشتباه کلمه های کلیدی و تولید محتوا متنی

از مهم ترین اشتباهات در یک سایت است که حتی گاها افراد خبره و کار بلد نیز به آن دچار می‌شوند. به طور مثال یکی از مشتریان شرکت مدیریو که از نداشتن مشتری در سایت خود گلایه می‌کرد؛ حوزه فعالیت این شرکت بحث صادرات و واردات کالا بود.

مدیر این سایت می‌گفتند: ما روی کلمه “صادرات” تولید محتوا متنی خوبی انجام داده ایم و رتبه یک گوگل هستیم اما هیچ مراجعه ای از طریق سایت نداریم.
مشکل دقیقا همین کلمه است.
شخصی که به دنبال یک شرکت برای صادرات کالای خود می‌گردد به هیچ عنوان کلمه “صادرات” را سرچ نمی‌کند؛ این شخص احتمالا از عباراتی مثل : “آموزش صادرات کالا” یا “صادرات کالای فیزیکی” استفاده می‌کند و به هیچ عنوان با شرکت مشتری ما آشنا نمی‌شود.

کلام آخر:
  • در انتها در صورتی که نیاز به تولید محتوای هدفمند و سئو شده برای سایت خود دارید، می‌توانید به صورت رایگان با مشاوران ما در ارتباط باشید. شما با سپردن تولید محتوای متنی سایت خود به مدیریو، علاوه بر دریافت خدمات تولید محتوای ارزان، 3 هدیه دیگر نیز از ما دریافت می‌کنید:
  • آنالیز و انتخاب کلمات کلیدی هدفمند با ورودی بالا
  • انتخاب استراتژی محتوا
  • تولید تقویم محتوا

البته سایت ها و دیگر شرکت های تولید محتوا به صورت جداگانه برای این خدمات مبالغی را دریافت می‌کنند اما سایت مدیریو برای اثبات حسن نیت خود این خدمات را رایگان برای شما انجام میدهد.

پیشنهاد برای شما
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه
سجاد
سجاد

به شدت مقاله مفیدی هست. با تشکر
از شما

آنچه در این مقاله می‌خوانید