11 نکته که قبل از طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان باید بدانید

11 نکته در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان: طراحی سایت فروشگاهی یکی از خدمات ارائه شده توسط سایت مدیریو است. ما با توجه به سابقه چندین ساله در امر طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی، سعی میکنیم طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان را با بهترین کیفیت انجام دهیم.
البته صحبت از کیفیت را در همه جا میتوان دید. اما کیفیت واقعی را نه. در طی دوسال اخیر نیمی از مشتریان مارا افرادی تشکیل داده اند که قبلا تجربه های ناموفق از دریافت خدمات طراحی سایت در شرکت های دیگر اصفهان و شهر های دیگر داشته اند.

شاید خود شما نیز قبلا به یکی از شرکت های طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان مراجعه کرده باشید و پس از پرداخت هزینه، متوجه شدید که فروشگاه اینترنتی و یا سایت دریافتی شما از کیفیتی که قبل از قرار داد در مورد آن صحبت شده بود برخوردار نیست.

در کیفیت طراحی سایت فروشگاهی مباحث زیادی دخیل هستند. ما در ادامه تمامی این موارد را برای شما نام میبریم. در مدیریو سعی میشود که این موارد در طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان و شهر های دیگر به خوبی رعایت شود.

نکات تأثیر گذار در کیفیت طراحی سایت فروشگاهی اصفهان

در ادامه این نکات را برای شما نام بده و در مورد هرکدام به صورت کاملا شفاف و قابل فهم حتی برای مخاطبانی که با طراحی سایت فروشگاهی آشنایی ندارند توضیح میدهیم:

  • دامنه مناسب فروشگاه (نام اینترنتی)
  • هاست مناسب سایت (محل ذخیره اطلاعات سایت)
  • امنیت در طراحی سایت فروشگاهی
  • وجود ssl در سایت فروشگاهی (امنیت مخاطبان)
  • طراحی زیبای فروشگاهی (ui)
  • استفاده آسان و لذت بخش (ux)
  • طراحی بهینه سایت و فروشگاه
  • بهینه سازی برای خرید
  • پشتیبانی واقعی و قوی
  • قیمت مناسب نسبت به کارایی

1 : دامنه مناسب فروشگاه (نام اینترنتی)

یکی از مهم ترین موضوعات برای رقابت در بین رقبا، نام مناسب است. نام شما در برندینگ و برند شدن به شما کمک میکند.
نام سایت فروشگاهی شما باید:

  • کوتاه ولی با معنا باشد
  • دارای ماندگاری بالا باشد
  • معنی آن مرتبط با کسب و کار شما باشد
  • از لحاظ املایی به راحتی نوشته شود

در دنیای اینترنت، نام شما با اسم “دامنه” یا “دامین” شناخته میشود.
همانطور که میدانید کسب و کار های اینترنتی زیادی رو به اینترنتی شدن و طراحی سایت آورده اند. شما برای رقابت بهتر مخصوصا در اصفهان باید به خوبی بتوانید کسب و کار خود را تبدیل به برند کنید.

به غیر از بحث برندینگ، نام سایت در رتبه بندی سایت شما در موتور جستجوی گوگل نیز تأثیر دارد. از این رو بهتر است از نام هایی مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید. البته این مورد الزامی نیست.

حدودا 3 سال پیش بود که شرکت مدیریو برای راحتی مشتریان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان، اقدام به دریافت نمایندگی ثبت دامنه های ایرانی و خارجی کرد و توانست این خدمات را با قیمتی رقابتی و با مشاوره مناسب در اختیار مشتریان طراحی سایت خود قرار دهد.

 

انتخاب دامنه مناسب در طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

2 : هاست مناسب سایت (محل ذخیره اطلاعات سایت)

هاست محل ذخیره اطلاعات سایت شما است. یعنی تمامی محتوایی که توسط شما و مخاطبانتان دیده میشود، در یک فضای ذخیره سازی به نام هاست قرار دارد. هاست سایت در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. دلیل این اهمیت در درجه اول، سرعت سایت فروشگاهی شما است.
مهم ترین عامل افزایش یا کاهش سرعت یک سایت فروشگاهی، محل ذخیره سازی اطلاعات آن است.

برای افزایش سرعت هاست، فاکتور های گوناگونی را باید مد نظر قرار دهید از جمله شرکت ارائه دهنده هاست، سیستم ذخیره سازی هاست، فاصله مکانی هاست، محل نگه داری هاست و…

یک هاست خوب باید در طول سال همیشه روشن باشد و بتواند به خوبی اطلاعات شما را به کاربر برساند. اصطلاحا باید ( آپ تایم-up time ) بالایی داشته باشد تا بتواند از غیرقابل دسترس شدن سایت شما جلوگیری کند. برای این منظور شما باید از شرکت های فروشنده هاست معتبر استفاده کنید تا در صورت ایجاد مشکل، بتوانند به سرعت به مشکل شما رسیدگی کنند.

مدیریو در سال گذشته برای خصوصی سازی ارائه خدمات به مشتریان و جلوگیری از سرگردانی مخاطبان، اقدام به خرید چند سرور قدرتمند کرد(منظور از سرور محل های نگه داری هاست است). با توجه به این مسئله مشتریان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان، میتوانند بدون نگرانی از مشکلات موجود برای هاست و … به مدیریت فروشگاه اینترنتی خود بپردازند و خرید و ثبت هاست خود را به شرکت مدیریو واگذار کنند.

3_امنیت در طراحی سایت فروشگاهی

امنیت یک بخش بسیار مهم در سایت است. در گذشته هکر ها دست به هک کردن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی میزدند و اقدام به اخاذی از صاحب سایت میکردند. اما با گذشت زمان و سخت شدن مجازات های خلاف های اینترنتی، هکر ها نیز استراتژی های خود را عوض کردند.

به طور مثال دسته ای از هکر ها اقدام به هک سایت شما کرده و بدون اطلاع شما اقدام به ساخت مطلب کرده و به سایت خود لینک میدهند. این نکته بر رتبه شما در نتایج جستجو تأثیر منفی دارد. به این نوع هکران، هکرهای دست به قلم میگویند.

در نوعی دیگر از هک، هکر ها به درخواست یکی از رقبای شما دست به هک سایت فروشگاهی شما میزنند و سپس بدون اطلاعات شما، اطلاعات مشتریان شمارا می ربایند و حتی گاها اقدام به فروش محصولات به مشتریان شما میکنند.

از این رو امنیت در سایت یک موضوع بسیار مهم است.
متخصصان و مدیریت مدیریو با داشتن حدودا 7 سال سابقه در امر طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان، با تمامی نکات جهت تأمین امنیت یک سایت و فروشگاه اینترنتی آشنایی دارند. از همین رو قبل از تحویل فروشگاه اینترنتی به شما، محصول را از تمامی زوایا بررسی کرده و تمامی حفره های امنیتی را برای جلوگیری از هر گونه نفوذ، مسدود میکند.

طراحی سایت فروشگاهی

4 : وجود ssl در سایت فروشگاهی (امنیت مخاطبان)

شاید با واژه ssl به خوبی آشنایی نداشته باشید. اما باید با اهمیت بالای آن به درستی آشنا شوید. ssl نوعی رمز گذاری بین سایت شما و رایانه مخاطب است که از سرقت شدن اطلاعات کاربر جهت سوء استفاده های احتمالی جلوگیری میکند.

شاید قبلا مشاهده کرده بودید که آدرس سایت های موجود در اینترنت با این کلمات شروع میشند؛ http و www.

اما امروزه اغلب سایتها با htpps شروع میشوند. سایتهایی که با این کلمه شروع میشوند از تکنولوژی ssl استفاده میکنند. شاید هنوز هم به درستی اهمیت ssl هارا درک نکرده باشید. باید بگوییم که گوگل در آخرین آپدیت خود اعلام کرد که در آینده سایتهای بدون ssl را مجازات کرده و حتی ممکن است از صفحات جستجوی خود حذف کند. این مسئله باعث اهمیت وجود ssl در سایتها میشود. مدیریو در تمامی محصولات خود از ssl های باکیفیت استفاده میکند و به هیج عنوان از این مسئله به راحتی گذر نمیکند.

5 : طراحی زیبایی فروشگاهی (ui)

زیبایی در طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان یک امر بسیار بسیار پر اهمیت است. با توجه به اینکه بازار کسب و کار اینترنتی در  اصفهان دارای رقابت است. اگر کاربر پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی شما از زیبایی آن رضایت نداشته باشد، سریعا از آن خارج شده و به سراغ یک سایت دیگر میرود. از این رو ما نباید به هیچ عنوان از این موضوع و اهمیت آن بگذریم.

در شرکت مدیریو، طراحی سایت فروشگاهی زیر نظر متخصصان گرافیست  همینطور یک نفر فوق تخصص و کارشناس تجربه و رابط کاربری (ui & ux) انجام میپذرید.

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان و ui

6 : استفاده آسان و لذت بخش (ux)

مفهوم ux یا تجربه کاربری بحثی بسیار گسترده است و توضیح دادن آن شاید در یک مقاله چند هزار کلمه ای نیز کار سختی باشد. اما به طور خلاصه منظور از تجربه کاربری؛ مثبت یا منفی بودن تجربه ای است که کاربر پس از کارکردن با یک محصول، سایت و … به دست می آورد. در کل در ux در دنیای وب تمرکز بر روی این است که کاربر پس از ورود به سایت، بتواند به راحت ترین شکل ممکن به هدف خود که ممکن است خرید محصول، خواندن مقاله و… باشد دست پیدا کند.

اجرای قوانین ux در کاربر پسند شدن و همینطور افزایش فروش سایت و اپلیکیشن فروشگاهی تأثیر بسزایی دارد.
همانطور که گفته شد، در مدیریو تمامی این نکات، توسط یکی از بهترین ux کاران در اصفهان بررسی میشود.

8 : طراحی بهینه سایت و فروشگاه

شاید با مفهوم سئو یا SEO آشنا باشید. به صورت کلی سئو، رقابت در صفحات جستجوی گوگل است.

یک سایت برای اینکه بتواند به صفحات اول نتایج جستجو در گوگل راه پیدا کند، باید نکات بسیار زیادی را رعایت کند اما ابتدایی ترین آنها، نکات سئو در کدنویسی یا “سئو تکنیکال” است. اگر ساختار کد های سایت شما بهینه نباشد و از ساختار مناسبی برخوردار نباشد، حتی در پایین ترین صفحات جستجو نیز جایی ندارد.

مشکل بسیاری از شرکت های طراحی سایت استفاده از استاندارد های کد نویسی قدیمی مانند کد های “frame” در طراحی سایت و فروشگاهی اینترنتی در اصفهان است که توسط گوگل منسوخ اعلام شده و باعث کاهش رتبه در نتایج گوگل میشود.

طراحان سایت و فروشگاه اینترنتی مدیریو، با توجه آپدیت علوم طراحی سایت، به دقت به طراحی سایت در اصفهان و شهر های دیگر میپردازند و خیال شما را بابت بهینه سازی کد های سایت راحت میکنند.

9 : بهینه سازی برای خرید

شاید سایت های بسیاری در سطح وب وجود داشته باشد که به دلیل سابقه بالا یا موارد دیگر دارای بازدید بسیار بالایی از طریق موتور های جستجو باشند اما دارای “نرخ تبدیل” مناسبی نباشند و از درآمد خود راضی نباشند. نرخ تبدیل یا CRO به تبدیل مخاطبان بازدید کننده سایت شما، به خریدار و مشتری میگویند. از موارد مهم در بالا رفتن نرخ تبدیل یک سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • محتوای مفید
  • ux و ui
  • پشتیبانی
  • و…

مدیریت مدیریو با سابقه چندین ساله در مدیریت شرکت طراحی سایت در اصفهان، به خوبی در این امر به شما مشاوره میدهد. البته این مشاوره ارزشمند به عنوان هدیه ای بر روی خدمات ما و به صورت رایگان به شما داده میشود.

 

10 : پشتیبانی واقعی و قوی

متأسفانه، ارتباط صحیح با مشتری نه تنها در شرکت های طراحی سایت بلکه در اکثر زمینه ها، هنوز به درستی در کشورمان اجرا نمیشود. تعداد مشتریان ناراضی خدمات و محصولات نه تنها در اصفهان و تهران بلکه در تمامی شهرهای کشور رو به افزایش است. مهم ترین دلیل این مشکلات نبود یک دستگاه ناظر بر اجرای خدمات در سطح اینترنت است.

ما در تمامی روند کسب و کار خود، سعی میکنیم با شعار مشتری داری و مشتری “یاری”، به خوبی به مشتریان و مخاطبان خود خدمات ارائه دهیم تا بتوانیم یک خاطره خوش از برند خود در ذهن آنها بسازیم.

11 : قیمت مناسب نسبت به کارایی

متأسفانه به دلیل نبود دستگاه ناظر بر روی خدمات و شرکت های طراحی سایت، بعضی از افراد سودجو از نبود دانش تخصصی در این زمینه استفاده کرده و هزینه های نا منصفانه زیادی از مشتریان خود دریافت میکنند این هزینه ها گاها تا چند برابر قیمت معمول و عرفِ یک خدمت در نظر گرفته میشود و پس از تحویل خدمت، باعث رنجش مشترایان میشود.
مدیریو از ابتدا تا به حال سعی داشته با قیمت های منطقی و کاملا روشن، به ارائه خدمات و فروش محصولات خود بپردازد و آمادگیِ جوابگویی کامل در مقابل قیمت خدمات خود را دارد.

در نهایت شما عزیزان میتوانید در صفحه نمونه کار ها، نمونه کار های این شرکت را مشاهده کنید و یا از بخش تماس با ما برای تماس و استعلام هزینه اقدام کنید. با آرزوی موفیت.

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید