هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا نسبت به موارد گوناگونی تعیین و انتخاب می‌شود. تولید محتوا مهم ترین عامل برای افزایش رتبه seo سایت است و در اصل سرمایه گذاری بلند مدت شما جهت جذب مخاطبان و کسب درآمد اینترنتی است.

در این مقاله در ابتدا موارد تأثیر گذار در هزینه تولید محتوا برای سایت را برای شما دسته بندی کرده و توضیح می‌دهیم.

سپس شما را در انتهای مقاله به صفحه تعرفه قیمت تولید محتوا در سایت مدیریو راهنمایی می‌کنیم.
قبل از پرداختن به مسائل و موارد تأثیر گذار در هزینه تولید محتوا، به دلایل اهمیت تولید محتوا و هزینه ای که برای آن می‌کنید می‌پردازیم:

چرا باید هزینه برای تولید محتوا اعمال شود ؟

خیلی از مشتریانی که جهت مشاوره کسب و کار با ما صحبت می‌کنند، به ما می‌گویند: ما علاقه ای به هزینه کردن در تولید محتوا و صرف وقت برای آن نداریم و راه سریع تری را می‌خواهیم.
ما به این مشتریان تبلیغات گوگل ادروز را پیشنهاد میکنیم. این افراد پس از صرف هزینه های زیاد در این زمینه باز به سمت ما بر می‌گردند و تقاضای سفارش محتوا می‌کنند.

چرا؟

چون سایت بدون محتوا نه تنها برای گوگل و سئو مفید نیست، بلکه برای کاربر نیز هیچ جذابیت خاصی ندارد و حتی در صفحات اول گوگل هم نمیتواند کاربر را جذب خودش کند.
با این تعاریف پرداخت هزینه برای تولید محتوا یک امر عقلانی به نظر می‌رسد و می‌توان آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفت.

عوامل تأثیر گذار در هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا به عواملی چون کیفیت محتوا، اختصاصی بودن عکس ها و… بستگی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.
قبل از پرداختن به این مباحث باید مهم ترین موضوع در بحث هزینه تولید محتوا را برای شما بیان کنیم که اغلب کسی به آن اهمیت نمی‌دهد.

موقعیت جغرافیایی شرکت

این یک موضوع خیلی مهم در تعیین هزینه تولید محتوا است. چطور؟
به طور مثال یک نیروی تولید محتوا در تهران حقوق ماهانه بین 2 تا 4 میلیون تومان دارد. اما همین نیرو در اصفهان بین 1 تا 2 میلیون نومان دریافتی دارد. این تفاوت مقدار دریافتی مربوط به کیفیت کار نیست، بلکه همیشه در شهر های صنعتی و بزرگ به دلیل وجود موقعیت شغلی های زیاد حقوق های دریافتی بالا است.

این موضوع باعث بالا رفتن قیمت خدمات ارائه ای این شرکت هاست. پس اگر هزینه تولید محتوا برای شما اهمیت دارد می‌توانید به سفارش تولید محتوا در اصفهان، شیراز و … روی بیاورید.

هزینه تولید محتوا و موقعیت جغرافیاییکیفیت و نوع محتوا

کیفیت محتوا در قیمت تأثیر دارد. خیلی از سایت ها با کپی برداری از سایت های دیگر به تولید محتوا برای شما می‌پردازند و از اینکه شما دانش فنی در این زمینه ندارید سوء استفاده می‌کنند، در عوض قیمت های پایینی به شما پیشنهاد می‌دهند.

بهترین انواع تولید محتوا؛ 3 نوع تولید محتوا است. روش های ترجمه محتوا، تغییر ساختار محتوا و یا تألیف محتوا.

وجود مدیا

وجود مدیا در هزینه تولید محتوا بسیار تأثیر گذار است. البته در سطح وب اکثرا محتوای متنی تولید می‌شود، و تولید محتوای صوتی و ویدیویی با پرداخت هزینه های جداگانه امکان پذیر است. در هر حال وجود مدیا در محتوای شما بسیار برروی سئو و بهینه سازی شما تأثیر گذار است.

تعداد و کیفیت عکس ها در هزینه ی تولید محتوا

به طور معمول هر محتوای هزار کلمه ای باید دارای 2 عکس باشد. اگر شرکتی برای شما عکس های تخصصی دارای کپی رایت تولید کند و از نظر تعداد، عکس بیشتری در محتوای شما قرار دهد مطمئنا هزینه ی تولید محتوای شما بالا می‌رود.

سایت مدیریو با داشتن پکیج های متنوع و البته بسیار اقتصادی می‌تواند به شما در توید محتوا کمک شایانی کند. در صفحه زیر می‌توانید  هزینه تولید محتوا را مشاهده کنید.

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید