وبـمَستــِـر نـــــوروزِت مُبـارک 🥳 1.5 میلیون هدیه شروع دوره جامع

ساعت‌
دقیقه
ثانیــه

برترین درگاه پرداخت واسط و مستقیم، با ویدئو آموزشی

انتخاب بهترین درگاه پرداخت

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کدومه ؟ کدام یک از درگاه های پرداخت اینترنتی برای شما مناسب تر هستند؟درگاه پرداخت مستقیم یا واسط؟ اگر شما هم به تازگی برای ایجاد کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت یا ساخت اپلیکیش های فروشگاهی اقدام کرده اید حتما به فکر دریافت بهترین درگاه پرداخت هستید.

اما شاید برای گرفتن درگاه پرداخت سردرگم هستید! به این منظور ما تصمیم گرفتیم توضیحات لازم را برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی واسط و مستقیم به شما ارائه کنیم تا شما با خیال آسوده تری برای انجام این کار اقدام کنید. با سایت مدیریو همراه باشید.

 

 

اگر شما می خواهید نحوه ساخت درگاه را بدانید مقاله آموزش دریافت درگاه پرداخت مستقیم و واسط یک راهنمای کامل در این زمینه است.

در کل ما دو نوع درگاه پرداخت اینترنتی داریم

  • درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم
  • درگاه پرداخت اینترنتی واسط

درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

در این روش شما در هنگام خرید محصول به صورت مستقیم به یکی از بانک های عامل مثل ملت، ملی، پارسیان و … وصل می شوید و تراکنش خود را انجام می دهید. اما شاید برای شما سوال پیش آید که درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم چه ویژگی هایی دارد.

ویژگی های درگاه پرداخت مستقیم

  • واریز وجه های تراکنش های موفق انجام شده به صورت ریز و یا مجموع
  • امکان ارائه سرویس استعلام لحظه ای تراکنش
  • امکان گرفتن گزارش های مختلف مالی
  • واریز همزمان مبلغ خرید به حساب
  •  ارائه خدمات پشتیبانی فنی آنلاین به پذیرنده
  • ارائه اطلاعات مربوط به تراکنش های انجام شده از طریق وب سرویس

شبکه درگاه پرداخت شاپرک

مزایای درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم نسبت به واسط

  • کارمزد درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم صفر است.
  • اعتماد و اطمینان بیشتر نسبت به درگاه پرداخت واسط
  • اتصال مستقیم به درگاه پرداخت اینترنتی بدون اتلاف زمان

بانک هایی که درگاه پرداخت ارائه می دهند

شرکت های  PSP که در حال حاضر خدمات درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم را ارائه می دهند در ایران 12 مورد هستند.

  • شرکت به پرداخت ملت
  • آسان پرداخت پرشین
  • شرکت الکترونیک کارت دماوند
  • شرکت پرداخت الکترونیکی پاسارگاد
  • شرکت پرداخت الکترونیکی سامان
  • شرکت پرداخت نوین آرین
  • شرکت تجارت الکترونیکی پارسیان
  • شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد
  • شرکت سایان کارت
  • شرکت فن آوا کارت
  • شرکت کارت اعتباری ایران کیش
  • شرکت مبنا کارت آریا

برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم چه چیزهایی لازم است؟

  • داشتن یک وب سایت رسمی و فعال برای فروش خدمات یا کالا
  • گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کارهای آنلاین به آدرس enamad.ir
  • داشتن حساب بانکی نزد یکی از بانک های موجود در شبکه شتاب و سیستم شاپرک
  • ارئه مدارک هویتی حقیقی و یا حقوقی (کپی شناسنامه، جواز کار و یا اجاره نامه و …)

لازم به ذکر است که گرفتن نماد اعتماد هم به این سادگی ها امکان پذیر نیست و زمان بر است.

مراحل کار برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

  • بعد از مرحله ثبت نام در یکی از شرکت های موردنظر برای درگاه باید کد رهگیری دریافت کنید
  • ایمیل و ارسال فرم نهایی ثبت نام توسط کارشناسان شرکت بعد از مدت یک روز کاری
  • تکمیل و ارسال فرم نهایی همراه با مدارک مورد نیاز
  • پیگیری نتیجه بررسی مدارک و فرم های ارسالی

درگاه پرداخت اینترنتی واسط

درگاه پرداخت واسط اینترنتی سایت هایی هستند که با داشتن مجوز از شرکت های PSP  با عنوان ( پرداخت یار ) ابزار های درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهند. در درگاه پرداخت اینترنتی واسط نیازی به ارتباط مستقیم با بانک نیست.

تنها کافی است شما درخواست خود را برای شرکت های واسط درگاه پرداخت اینترنتی بفرستید. شرکت های واسط زیر نظر بانک کار می کنند و به شما یک فرم درخواست آنلاین درگاه اینترنتی را ارائه می دهند که شما با پر کردن این فرم می توانید درخواست اولیه خود را بدهید.

بعد از آن درخواست درگاه اینترنتی شما توسط شرکت مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت تایید بقیه مراحل را می توانید انجام دهید که در ادامه مقاله کامل به آن اشاره شده است.

برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که خیلی سریع می خواهند کسب و کار یا فروش اینترنتی خود را آغاز کنند.
  • افرادی که در تلگرام و یا شبکه های مجازی فروش دارند و می خواهند از این طریق به راحتی فروش داشته باشند.
  • برای کسانی که می خواهند امکانات بیشتر از یک پرداخت دریافت کنند. به عنوان مثال امکانات ساخت فروشگاه، ساخت فرم پرداخت و …
  • کسانی که سایت ندارند و یا نماد اعتماد الکترونیکی ندارند.

آموزش دریافت پرداخت اینترنتی

ویژگی های درگاه پرداخت اینترنتی واسط

1- فعال سازی سریع

در درگاه پرداخت اینترنتی واسط خیلی سریع شما می توانید یک درگاه پرداخت داشته باشید. برخلاف درگاه پرداخت مستقیم که نیاز است شما چندین روز برای گرفتن مجوز پیگیری مداوم داشته باشید. علاوه بر این نیاز به نماد اعتماد نیست و شما فقط با احراز هویت خود می توانید کارها را پیش ببرید.

2- نیاز به مجوز نیست

از دیگر ویژگی های خوب درگاه پرداخت واسط این است که نیاز به مجوزهای خاصی برای کسب و کار ندارد. در عوض برای درگاه پرداخت مستقیم مجوز ای نماد لازم است. اگر شما نیاز دارید مجوز ای نماد بگیرید مقاله آموزش دریافت ای نماد می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

3- تسویه حساب به صورت روزانه

هدف از راه اندازی هر کسب و کاری دسترسی به وجه پرداخت شده توسط مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است. پس امکان درخواست وجه و تسویه حساب روزانه یک مزیت عالی است. در گذشته که تعداد درگاه پرداخت اینترنتی واسط خیلی کمتر بودند برخی درگاه ها فقط یک یا دو بار درخواست تسویه حساب در هفته قبول می کردند و چاره ای هم وجود نداشت.

اما امروزه با رشد روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و درگاه های پرداخت واسط جدید این مشکل حل شده است و تنها شرط ممکن رسیدن به یک میلغ حد نصاب می باشد.

البته باید گفت بیشتر ارائه دهندگان درگاه پرداخت واسط تسویه حساب را به صورت روزانه ارائه می دهند. از این نظر سرعت واریز پول به حساب شما بالاتر می رود. در حالی که برخی ارائه دهندگان به صورت دیرتر اقدام می کنند.

  • تسویه حساب به روش پایا

در این روش کارمزد دریافت نمی شود ولی زمان بر است. البته باید گفت در روزهای تعطیل هم به روش پایا انجام نمی شود و فقط در روزهای عادی این کار امکان پذیر است.

  • تسویه حساب به روش کارت به کارت

در این روش 500 تومان از مبلغ تسویه حساب کم می شود در عوض زودتر کار انجام می شود. البته در هر زمانی نیز این کار امکان پذیر است حتی روزهای تعطیل.

4- داشتن صفحه شخصی پرداخت

پنل شخصی پرداخت که دقیقاً به نام شماست جزء خدمات درگاه پرداخت واسط است که معمولاً اکثر شرکت های درگاه های پرداخت واسط اینترنتی این صفحه را ارائه می دهند.

این صفحه را می توان ویرایش کرد به عنوان مثال می توانید رنگ بندی صفحه یا فیلده های ضروری پرداخت را کم یا زیاد کنید. این صفحه برای واریز وجه به صورت مستقیم به حساب فرد کارایی دارد و شما می توانید مبلغ خاصی را برای پرداخت مشخص کنید.

صفحه شخصی درگاه پرداخت

5-ارائه دکمه پرداخت

دکمه پرداخت یکی دیگر از خدمان درگاه پرداخت اینترنتی واسط است. شما با دکمه پرداخت می توانید فرم های آماده ای با مبلغ ثابت و با فیلده ای نام و نام و خانوداگی، ایمیل، شماره تماس و … درست کنید و در اختیار مشتریان قرار دهید.

حالا شاید سوال برایتان پیش آید که این کار برای چیست؟ افرادی که یک محصول خاص برای فروش دارند و یا سایت تک صفحه ای دارند می توانند با استفاده از دکمه پرداخت مبلغ و اطلاعت را مشخص کنند.

جالب است بدانید که در دکمه پرداخت می توانید گزینه هایی را تنظیم کنید کاربران بعد از پرداخت موفق و یا ناموفق به آنجا هدایت شوند. به عنوان مثال اگر پرداخت به صورت موفق انجام شد لینک دانلود محصول برای شخص ظاهر شود و  در صورتیکه پرداخت ناموفق بود به صفحه «پرداخت ناموفق برود و پیغام دوباره سعی کنید بدهد.»

6- ارائه لینک پرداخت

بعد از ساخت فرم و گذاشتن مبلغ مورد نظر لینکی ساخته می شود که شما می توانید از این لینک برای دریافت هزینه از افراد استفاده کنید. به عنوان مثال اگر شما در شبکه های اجتماعی فروش دارید می توانید برای پرداخت ها، لینک آدرس صفحه پرداخت خودتون را برای افراد ارسال کنید تا از این راه هزینه ها را پرداخت کنند.

شاید تنها نقطه ضعف این روش اینکه امکان تغییر مبلغ وجود نداره و پرداخت کننده حتما باید مبلغ مشخص شده را به همراه سایر فیلدهایی که برای فرم ایجاد کرده اید را پر کند و پرداخت را انجام دهد. الیته می توانید چند تا لینک متفاوت ایجاد کنید.

7- ارائه درگاه پرداخت مستقیم و یا واسط

در درگاه پرداخت واسط بعد از اینکه مشتریان به صفحه پرداخت مراجعه می کنند خواهند دید که درگاه پرداخت اینترنتی به نام کسب و کار شما نیست. این موضوع آنقدرها هم مهم نیست! اما برخی ترجیح می دهند برای کسب اعتماد بیشتر از درگاه پرداخت مستقیم استفاده کنند که در هنگام پرداخت نام کسب و کار شخصی سان نمایش داده شود.

با استقبال زیاد از این موضوع درگاه پرداخت واسط شرایطی را فراهم کردند تا امکان استفاده از درگاه پرداخت مستقیم نیز وجود داشته باشد. از این رو در هنگام پرداخت بعد از باز شدن صفحه پرداخت نام، لوگو و آدرس سایت خود شخص نمایش داده می شود.

برای ایجاد چنین امکانی شما می توانید یک فرم درخواست درگاه پرداخت مستقیم را برای درگاه پرداخت خود ارسال کنید و منتظر تایید آن باشید. البته باید یادآوری کنم که این کار نیازمند هزینه و کارمزدهای بیشتر خواهد بود. این در حالی است که شما در درگاه پرداخت اینترنتی واسط کارمزد کمتری می دهید.

8- نصب راحت درگاه پرداخت اینترنتی واسط

شاید گفت از بهترین مزیت های درگاه های پرداخت واسط اینترنتی اینکه به راحتی نصب می شوند. این شرکت ها با ارائه پلاگین و یا افزونه هایی که مخصوص نصب درگاه پرداخت است نصب را برای هر سیستمی راحت و ساده کرده اند. علاوه بر این هر کس بدون نیاز به دانش برنامه نویسی به راحتی می تواند بر روی سایت خود درگاه پرداخت آنلاین نصب کند.

استفاده از این افزونه‌ها کاملا رایگان است و شما نیاز به پرداخت هزینه‌ های اضافی ندارید. شاید تنها مشکل این باشد از سیستم سایت ساز اختصاصی استفاده کنید دیگر امکان استفاده از این افزونه ها برایتان وجود ندارد. همچنین درگاه پرداخت مسقیم بانکی نیز باید از طریق کد نویسی به سایت متصل شود. در این صورت شما نیاز به یک برنامه نویس دارید که می تواند هزینه های بیشتری برایتان به همراه داشته باشد.

9- پشتیبانی قدرتمند

مهم ترین مساله در درگاه پرداخت اینترنتی پستیبانی قدرتمند است. اگر کسب و کار های اینترنتی خدمات عالی ارائه دهند اما در بحث پشتیبانی ضعیف عمل کنند نمی توانند رشد کنند و به موفقیت های چشم گیری برسند. شما هم قبل از هر چیز بهتر است در مورد پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی تحقیقات لازم را انجام دهید تا در آینده به مشکلات جدید برخورد نکنید.

مقایسه درگاه پرداخت اینترنتی

در ادامه مقاله برخی از مهم ترین درگاه های پرداخت اینترنتی مورد بررسی قرار داده ایم تا شما بتوانید نسبت به درگاه پرداخت اینترنتی خود بهتر تصمیم بگیرید.

درگاه پرداخت زیبال

درگاه پرداخت زیبال

درگاه پرداخت زیبال درگاهی امن، سریع و پایدار است که در حال حاضر بیش‌از 10000 کسب‌و‌کار از آن استفاده می‌کنند.

زیبال دو نوع درگاه ارائه می‌دهد، درگاه پرداخت مستقیم و واسط؛ در درگاه مستقیم تراکنش‌های مشتریان مستقیما به درگاه بانکی هدایت می‌شوند، اما در درگاه واسط تراکنش‌های مشتریان ابتدا به صفحه تایید اطلاعات زیبال هدایت می‌شوند و پس از تایید اطلاعات تراکنش وارد صفحه درگاه می شوند در هر دو نوع درگاه برای جلب اعتماد مشتریان، امکان درج لوگو و نام کسب‌وکار در صفحه پرداخت به‌صورت رایگان وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت زیبال، تضمین پایداری و عدم قطعی درگاه است که سبب افزایش نرخ تراکنش‌های موفق می‌شود.این درگاه به سرویس‌هایی مفید و کاربردی برای رفع نیاز‌های کسب‌وکارها مجهز شده است.

مثلا همکاری زیبال با 6 شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و استفاده از سرویس مسیردهی هوشمند سبب می‌شود؛ درگاه‌ها هر لحظه پایش شوند و در صورت وجود اختلالی موقتی مانند عدم ارسال رمز پویا و … درگاه موقتا از دسترس خارج و تراکنش‌های مشتریان کسب‌وکارها به بهترین و پایدارترین درگاه در لحظه انتقال یابند. با استفاده از سرویس مسیردهی هوشمند زیبال شما به جای چندین درگاه می‌توانید از درگاه امن زیبال استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های درگاه زیبال می‌توان به سرویس‌های پرداختی متنوع آن اشاره کرد.

 

ویژگی های درگاه پرداخت زیبال

  • پشتیبانی فنی و همیشه در دسترس
  • افزایش نرخ تراکنش‌ موفق
  • درگاه شخصی سازی شده
  • کارمزد منصفانه
  • امکان تقسیم مبالغ حاصل از تراکنش‌ها بین بی‌نهایت ‌ذی‌نفع ( سرویس تسهیم )
  • امکان بازگردانی آنی همه یا بخشی از مبلغ تراکنش بدون اطلاعات حساب ( سرویس استرداد آنی وجه)
  • مدل‌های تسویه منعطف و سریع به‌صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته ( زیر ساخت تسویه )
  • گزارش‌های تحلیلی از سرویس‌های فعال شما در پنل کاربری و دریافت اعلان لحظه‌ای از طریق ایمیل، پیامک، ربات تلگرام و اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی زیبال ( سرویس اعلان و گزارشات )
  • اتصال به بهترین درگاه در لحظه و تضمین پایداری درگاه ( سرویس مسیردهی هوشمند )
  • انواع افزونه و نمونه کد آماده برای نصب درگاه بدون نیاز به دانش فنی

برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زیبال فقط کافی‌ست به آدرس zibal.ir  مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه ورود یا عضویت اقدام به ثبت‌نام کنید، پشتیبانی حرفه‌ای و همیشه در دسترس زیبال در تمامی مراحل از ثبت‌نام تا نصب درگاه بر وب‌سایت، همواره در کنار شماست.

 

درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال اولین درگاه پرداخت اینترنتی است که در گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و توانسته امکانات خوبی ارائه دهد.

یکی از امکانات خوب این درگاه ایجاد کارت زرین است. با استفاده از این کارت شما می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM) انتقال وجه داشته باشید.

همچنین در این درگاه پرداخت برای درخواست تسویه حساب کارمزد نیم درصدی دریافت می شود. به عنوان مثال اگر شما 500 هزار تومان در اکانت زرین خود داشته باشید و درخواست وجه را ارسال کنید با کسر مبلغ 2500 هزار تومان از حسابتان بقه وجه را واریز می کنند.

جالب است بدانید درخواست وجه در روزهای سه شنبه به صورت رایگان است و کارمزی دریافت نمی شود.

همچنین انتقال وجه به صورت اینترنتی به کارت بانکی نیز امکان پذیر است. علاوه بر این شما با استفاده از اپ زرین پال می توانید مدیریت حساب هایتان را انجام دهید.

لینک مستقیم ثبت نام در زرین پال

ویژگی های زرین پال

  • پشتیبانی مناسب
  • دادن کارت زرین
  • تسویه حساب رایگان در سه شنبه
  • ارائه درگاه پرداخت مستقیم (اختصاصی) با نام لوگو و برند شما
  • ارائه اپ برای مدیریت بهتر
  • دریافت هزینه بیشتر برای صادر کردن زرین کارت و زرین گیت

درگاه پرداخت pay

درگاه پرداخت اینترنتی pay.ir

این درگاه پرداخت به مجموعه سامان کیش تعلق دارد که در زمینه های ارائه درگاه پرداخت مستقیم فعالیت دارد.

اگه چندین سایت داشته باشید برای هر کدام می توانید یک کیف پول ایجاد کنید تا از این طریق حساب های خود را بهتر مدیریت کنید بدون اینکه نیاز به ساخت چند اکانت داشته باشید. حتی با داشتن کیف پول می توانید بدون نیاز به رفتن درگاه پرداخت شاپرک به حساب کسانی که عضو سایت هستند پول واریز کنید.

ویژگی های pay.ir

  • پشتیبانی قوی
  • امکان ارائه کیف پول
  • امکان استفاده از درگاه پرداخت مستقیم
  • کارمزد 1 درصد برای کلیه درگاه ها اعم از واسط و مستقیم
  • ایجاد محدودیت و داشتن شرایط خاص برای اخذ درگاه پرداخت مستقیم برای اشخاص

درگاه nextpay.ir

درگاه اینترنتی nextpay.ir

نکست پی فعالیت خود را دیرتر آغاز کرده اما توانسته رشد و پیشرفت خوبی داشته باشد. شاید گفت یکی از ویژگی های خوب این درگاه پرداخت این است که اگر در زمان پرداخت، درگاه پرداخت یک بانک اختلال داشته باشد با استفاده از سوییچری به صورت خودکار فرد را به درگاه دیگری منتقل می کند.

ویژگی های nextpay.ir

  • تسویه حساب سریع
  • تا 45 روز اول کارمز رایگان
  • امکان کسب درآمد با معرفی اعضا
  • عدم ارائه درگاه پرداخت مستقیم (اختصاصی) با نام لوگو و برند شما
  • امکان اتصال به درگاه پرداخت دو بانک

درگاه idpay.ir

درگاه اینترنتی idpay.ir

درگاه آی‌دی پی بیشتر مناسب کسانی هست که سایت ندارند. افرادی که قصد دارند از طریق تبلیغات در اینستاگرام و یا کانال تلگرام هزینه دریافت کنند و یا تعداد محصولات محدودی دارند بهتر است idpay.ir استفاده کنند. به بیان ساده تر مناسب برای ابزار پرداخت در سایت نیست. از دیگر ویژگی‌های این درگاه پرداخت امکان تعریف فرم با فیلدهای مختلف برای صفحه پرداخت است که اطلاع رسانی پرداخت را می توان از طریق پیامک، ایمیل و ربات تلگرام ارسال کرد.

ویژگی های idpay.ir

  • قابلیت تبدیل شماره کارت یا شماره شبا به ID
  • ساخت فرم پرداخت با قابلیت لینک سفارشی
  • امکان ساخت صفحه پرداخت شخصی با امکان تعریف فیلدهای مختلف
  • امکان اتصال درگاه پرداخت اینترنتی به سایت وجود ندارد
  • امکان تسویه حساب به صورت کارت به کارت وجود ندارد
  • در دریافت تسویه حساب‌ها به دلیل استفاده از واریز پایا تاخیر وجود دارد
  • دریافت کارمزد 500 تومان از هر مشتری

درگاه payping.ir

این درگاه پرداخت اینترنتی کمی با بقیه متفاوت تر است و خدمات خودد را به دو صورت شخصی و تجاری ارائه می دهد.

خدمات شخصی درگاه اینترنتی

این خدمات همان طور که از نامش معلوم است برای افراد عادی درنظر گرفته شده است. به عنوان مثال اگر شما می خواهید فاکتور آنلاین خود را برای کسی ارسال کنید و هزینه مورد نظر را بگیرید می توانید از این روش استفاده کنید.

فقط کافی است یک صفحه شخصی با مبلغ مشخص ایجاد کنید البته اگر فاکتور می خواهید ایجاد کنید می توانید جزئیات لازم اعم از نام، شماره فاکتور، جزییات فاکتور، تاریخ و…  را ساخته و با به اشتراک گذاری هزینه فاکتور را از مشتری دریافت کنید.

به بیان ساده تر بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند پول جابه جا کنند که در این روش هیچ نیازی به ATM یا سایر روش های پرداخت نیست فقط کافی است اپ سایت پی پینگ را نصب کنید و فرم پرداخت را بسازید سپس برای شخص مورد نظر ارسال کنید. (جالب است بدانید در این روش نیازی نیست که فرد مورد نظر برای پرداخت هزینه، اپلیکیشن داشته باشد و یا حتی عضو پی پینگ باشد.)

خدمات تجاری درگاه اینترنتی

این خدمات برای کسب و کارهای اینترنتی تعبیه شده است. حتی افرادی که در شبکه های اجتماعی مشغول هستند می توانند از این خدمات استفاده کنند. در این روش شما می توانید برای هر یک از محصولات یا خدمات خود یک فرم پرداخت بسازید.

سپس کدی دریافت می کنید که می توانید با قرار دان آن در وبلاگ و یا سات شخصی خود می توانید درگاه پرداخت را راه اندازی کنید. برای شبکه ای اجتماعی نیز این امکان وجود دارد که با ساخت فرم پرداخت و گرفتن لینک کوتاه پرداخت را میسر کرد. به این صورت که لینک کوتاه را برای پرداخت کننده ارسال کرده و هزینه را دریافت کنید.

ویژگی های payping.ir

  • انتقال وجوه از طریق اپ موبایل
  • قابلیت ساخت درگاه پرداخت شخصی
  • قابلیت لینک پرداخت به صورت کوتاه شده و مناسب برای شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت ساخت صفحه اختصاصی با نام و کسب و کار شما
  • انتخاب کارمزد در حساب‌های نوع شخصی وجود ندارد

 

امیدوارم این مقاله توانسته باشد شما را با درگاه های پرداخت واسط و مستقیم به صورت کامل آشنا کند و شما بتوانید به راحتی بعد از مقایسه و بررسی یکی از این درگاه های پرداخت را که با کسب و کار شما بیشتر هماهنگی دارد با آسایش بیشتر انتخاب کنید.

اگر تجربه استفاده از درگاه های پرداخت را دارید، لطفا آنها را با مخاطبان مدیریو در میان بگذارید مدیریو
پیشنهاد برای شما
guest
13 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه
حمیدرضا
حمیدرضا

سلام تشکر فراوان

مهدی طارمی
مهدی طارمی

سلام ، نکست پی از اوایل امسال امکاناتش عالی شده. اصلا هیولاس . مثلا کاربردی ترین امکاناتی که من به عنوان کسی که سال ها توی زمینه فروش گیفت کارد فعالیت داشتم ، دیدم این ها بوده :
1- تسویه به حساب شرکا و مشتریان من : با این امکان دیگه نیاز نیست که اول پول بیاد به حساب بانکی من ، بعدش من بزنم به حساب شرکا و همکارام . بلکه مستقیم ، از داخل نکست پی به تمام همکارام ، پولا رو واریز میکنم . این امکان رو تا جایی که میدونم هیچکدوم از درگاه های دیگه حتی درگاه مستقیم خود بانک نداره .
2- عدم وجود سقف 200 میلیون تومانی بانک : بعضی وقتا شده که تسویه هام بیش از 400 میلیون تومن بوده ، توی حالت عادی باید حضوری میرفتم شعبه بانک و با فاکتور و سند و … بانک رو راضی میکردم که این انتقال رو برام انجام بده . اما الان داخل نکست پی ، به هر شماره شبایی که بخوام بدون هیچ محدودیتی ، هر چقدر پول که داخل اکانتم باشه تسویه میکنم .
3- عودت وجه : توی بیزینس من بعضی وقتا یه تراکنشی انجام میشه که من موجودی اون گیفت کارد رو ندارم . مشتری تلفنش رو جواب نمیده و اطلاعات تماسش ناقص بوده و من هیچ راه ارتباطی باهاش ندارم . در حالی که باید پول رو بهش برگردونم . تنها راهم این بود که باید صبر میکردم که خودش یه روزی باهام تماس بگیره تا بتونم ازش شماره کارت بگیرم و پول رو برگردونم ( چون هیچ درگاهی ، شماره کارت کامل 16 رقمی رو نمیده ، فقط 6 رقم اول و 4 رقم آخر رو میده ) . اما نکست پی یه سرویس داره به عنوان (( ریفاند ویژه )) که حتی اگه 2 ماه هم از تراکنش گذشته باشه ، بدون نیاز به دونستن شماره کارت پرداخت کننده ، میشه باهاش وجه رو به همون کارت پرداخت کننده عودت زد .
4- حداقل 4 درگاه بانکی مختلف فعال که اسم برند من مستقیماً داخلش میاد .
5- کمترین کارمزد بین بقیه درگاه ها . من چون تعداد تراکنش هام بالاس کلاً کارمزدم صفره ! هیچی کارمزد نمیدم به نکست پی ! اوایل که تراکنش هام کم بود بین 1 تومن تا حداکثر 800 تومن ( بستگی به مبلغ تراکنش داشت ) کارمزد میدادم که حتی اون موقع هم که کارمزد میدادم مثلا روی زرین پال برای یه تراکنش 2 میلیون تومانی باید 5000 تومن کارمزد میدادم درحالی که روی نکست پی فقط 800 تومن کارمزد میدادم.
بعد که از نکست پی درخواست کردم که کارمزدم رو کاهش بدن ، گفتن اگر بیشتر از 200 تا تراکنش در روز به طور میانگین داشته باشی ( یعنی ماهی 6000 تا ) ، صفرش میکنن . منم تراکنش هام حدود 350 تا در روز بود اون موقع و صفرش کردن .
کلا به عنوان (( درگاه پرداخت )) ، واقعا نکست پی از بقیه یه سر و گردن بالاتره .
تسویه هاش هم هر روز قبل از ساعت 14 به حساب هایی که تعریف کردم میشینه .

مسعود
مسعود

من از درگاه پرداخت رایان پی دارم استفاده می کنم و راضی هستم، و تا الان مشکلی پیش نیومده و پشتیبانیش هم خیلی خوبه .

بهاره
بهاره

من دارم از درگاه پرداخت پکپی استافده میکنم
هم پشتیبانی خیلی خوبی دارن هم کارمزدهاشون با سایر درگاه ها قابل مقایسه نیست
تمامی سرویس های صفحه پرداخت اختصاصی، فاکتور آنلاین، سرویس های پرداخت دوره ای رو هم ساپورت میکنن که برای کاربراشون رایگانه استفاده ازش

نادر رمضانی
نادر رمضانی

من از آقای پرداخت استفاده میکنم
پشتیبانیش عالیه خدماتش هم همین طوره
تازگیا هم درگاه اختصاصی میدن که خیلی چیز عالی هست
از وقتی که پی دات ای ار دیگه درگاه نمیده من پیشنهادم اینجاست

امیر
امیر

ممنون، احتمال زیاد با زرین کار کنم

رامین
رامین

ممنون از این مقاله خوب. من با پردانو کار می کنم

دانلود کتاب
دانلود کتاب

حقیقت اینه که هیچکدوم عالی نیستن و هرکدوم یه گیری دارن. یکی تا سه روز پول رو گرو میگیره و بعد سه روز امکان تسویه حساب رو بهت میده، یکی مدام اختلال داره و تراکنش ناموفق زیاد میده، یکی سرعت وصل شدنش به درگاه آنقدر پایین هست مه کاربر پشیمون میشه و…

خودتون کدوم رو پیشنهاد میدید؟

محمدامین
محمدامین

پیشنهاد میکنم درگاه آقای پرداخت رو هم معرفی کنید
واقعا حرف نداره

آنچه در این مقاله می‌خوانید