چرا داشتن یک فروشگاه اینترنتی مهم است؟

فروشگاه اینترنتی

افزایش فروش و رونق کسب و کار از دیرباز جز دغدغه های اصلی بشر بوده است. جامعه دیجیتال امروزی نیز از این دغدغه مستثنی نیست. با ورود اینترنت به دنیای کسب و کار، بسیاری از تاجران، کاسبان و کسانی که محصول یا خدمتی را به دیگران عرضه می کردند، دست از تجارت سنتی برداشته و به سوی کسب و کار آنلاین سوق پیدا کرده اند. در این مقاله در مرحله اول میخواهیم ببینیم په چیزی باعث شده تمایل تجار به فروش اینترنتی انقدر زیاد باشد و دوم اینکه چرا ما باید کسب و کار خود را در بستر اینترنت گسترش دهیم؟

چرا کسب و کار آنلاین !؟

خرید-اینترنتی/ فروشگاه اینترنتیفرض کنید در سال 1370 هستیم، آغاز دهه هفتاد شمسی، همین بیست و اندی سال پیش… و قصد داریم یک یخچال با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنیم.خب، اولین کاری که باید بکنیم  این است که بدانیم چه یخچالی با چه مشخصاتی برای خانه ما مناسب است.

برای اینکار باید از دوست و آشنا و همسایه هایی بپرسیم که قبل از ما یخچال خریدند و می توانند ما را راهنمایی کنند. بعضی از آنها با آب و تاب از خریدشون حرف میزنند و از اینکه چقدر از خریدشون راضی هستند و چقدر مناسب  خریدند و …. بعضی ها هم ممکنه شروع کنند به غر و لند کردن و بد گفتن از خریدی که داشتن!

بعد از اون باید بریم سراغ مغازه های لوازم خانگی و ویترین تک تکشون را بگردیم و با فروشنده ها سر و کله برنیم و کل شهر را بگردیم تا بتونیم اون یخچالی که دنبالش هستیم و مناسب خونه ماست و با پولمون هم جور درمیاد را بخریم.

یکماه گذشته، کل شهر را گشتیم و همه فروشنده ها را کلافه کردیم و  همه اهل محل هم فهمیدند که ما قراره یخچال بخریم! اما هنوز نتونستیم یخچالی پیدا کنیم که بتونه همه ویژگی هایی که مدنظر ماست را داشته باشه…

 

خب حالا برگردیم به زمان خودمون، اگر بخواهیم یک یخچال با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنیم، آیا باز هم باید با تمام فروشندگان لوازم خانگی و همه اهل محل مشورت کنیم تا بتونیم کالای مدنظرمون را اانتخاب کنیم؟؟؟

خرید-و-فروش-اینترنتی/ فروشگاه اینترنتیجواب این سوال کاملا واضحه! خیر … نیازی نیست تو این ترافیک و شلوغی شهر و با زمان کمی که داریم، تک به تک مغازه های شهر را بگردیم. تو عصر دیجیتال کافیه به اینترنت وصل بشیم و با چندتا کلیک ساده و بررسی چند فروشگاه اینترنتی خرید خودمون را انجام بدیم و  بقیه زمانمون را هم برای کارهای مهمتر مثل یادگیری یه مهارت جدید یا خوندن یک کتاب مفید صرف کنیم…!

فکر کنم این مثال ساده به خوبی نشون داد چرا لازمه ما هم مثل خیلیای از کسب و کارهای دیگه فعالیتمون را توسعه بدیم و در بستر اینترنت یک فروشگاه آنلاین برای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان راه اندازی کنیم!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی این روزها دغدغه خیلی از افرادیه که محصول یا خدمتی برای ارائه به دیگران دارند و قصد دارند پا را کمی فراتر گذاشته و کسب و کار کوچک خودشون را توسعه بدن. بنظر میرسه توسعه کسب و کار، کار ساده ایه ولی نمیشه بی گدار به آب زد!

برای توسعه کسب و کار و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، قبل از صرف هر هزینه ای، باید بدونیم چرا ما باید این کار را انجام بدیم و آیا اصلا لازمه که ما هم مثل سایر رقبا دست به چنین کاری بزنیم؟

 

موضوعات زیر مهمترین سرفصل هایی است که بهتر است قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی در مورد آنها بیشتر بدانید :

فروش اینترنتی چیست؟

 

فروش اینترنتی/طراحی فروشگاه اینترنتی

 

فروش اینترنتی یک فرآیند جذاب و در عین حال کمی پیچیده است که اینروزها به شدت در حال گسترش است. وقتی شما کالایی را در مغازه در ویترین شیشه ای خود به نمایش می گذارید، و منتظر می مانید که چند نفر از روبروی فروشگاه شما رد شده و جشم یکی از آنها  اجناس پشت ویترین را ببیند و  وارد مغازه شود و از شما قیمت بپرسد و شما برای او از محصول با کیفیت و قیمت مناسب خود نسبت به رقبا سخن بگویید، تا بتوانید کالای خود را به او بفروشید؛ شما یک تجارت سنتی انجام داده اید و محصول خود را به روش فیزیکی به کسی که به آن نیاز دارد، فروخته اید.

اما وقتی شما به جای پر کردن ویترین خود از یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی استفاده می کنید و به جای رصد رقبا در فضای فیزیکی، فعالیت آنها را به صورت شفاف و لحظه ای در اینترنت دنبال می کنید، شما یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرده اید و به فروش اینترنتی روی آورده اید.

در واقع شما تمامی مراحل مدیریت کسب و کار مثل تامین کالا، بازاریابی و تبلیغات، جذب و حفظ مشتری، فروش محصول و ارائه خدمات پس از فروش را در بستر اینترنت انجام خواهید داد. اما حواستان باشد همانطور که در کسب و کار سنتی تجربه و حرفه ای بودن حرف اول را میزند، توسعه آنلاین کسب و کار در فضای مجازی هم دانش و تخصص خود را می طلبد و شما برای فروش اینترنتی محصولات خود باید یا قبلا این کار را انجام داده باشید یا اینکه در تمام مراحل شروع، راه اندازی، بازاریابی و تبلیغات، افزایش فروش و  در نهایت پشتیبانی خدمات ارائه شده از یک مشاور امین و البته با تجربه که فبلا این مسیر را طی کرده است، کمک بگیرید تا به جای آزمون و خطای روش های مختلف، درست ترین و بهترین مسیر را برای ادامه راهتان انتخاب کنید.

پس اگر به دنبال یک تیم حرفه ای و کار درست هستید، حتما با گروه مشاوران مدیریو تماس بگیرید و از تجربه های ده ساله این گروه مجرب استفاده کنید.

مهمترین دلایل راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

1- عدم محدودیت زمانی و مکانی

تا همین چند سال پیش اگر کسی قصد خرید کالایی خاص و متفاوت را داشت، باید کل بازار را به دنبال وسیله مورد نیاز خود زیر و رو می کرد. بعضی وقتها پیدا کردن این کالا در همان شهر امکان پذیر نبود و شما باید برای پیدا کردن یک وسیله ضروری به شهرهای دیگر سفر می کردید یا منتظر می ماندید کسی از اقوام به شهر مورد نظر سفر کند تا بتوانید سفارش خود را به او بسپارید! تازه اگر آن شخص میتوانست همان چیزی را که ما به دنیال آن هستیم، پیدا کند.

اما امروزه اینترنت کاری کرده کارستان!

با گسترش اینترنت و نفوذ رایانه ها به منازل، و افزایش فروشگاه های آنلاین با چند کلیک ساده، می توانید تمام فروشگاه هایی که در سطح جهان کالای مد نظر شما را به فروش گذاشته اند، پیدا کنید و محصولات متنوع را با هم مقایسه کنید، قیمت ها را ببینید و در نهایت از فروشگاهی که در سریعترین زمان و با کمترین هزینه کالای خریداری شده را به دست شما می رساند، خرید خود را انجام دهید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

 

من فکر می کنم مهمترین دلیلی که کاربران اینترنتی را به خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی تشویق می کند، همین عدم وابستگی فروشگاه های آنلاین به زمان و مکان باشد. چرا که علاوه بر اینکه کابران که به راحتی می توانند نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن از اینترنت تامین کنند، فروشندگان و ارائه دهنگان خدمات هم به راحتی می توانند در اینترنت دیده شده و کالا یا خدمات خود را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه به دست مشتری برسانند.

در واقع با انلاین شدن کسب و کارها، صاحبان آنها به راحتی می توانند محصولات خود را به کل جهان معرفی کنند، و به جای اینکه فقط چند مشتری محدود در منطقه جغرافیایی خود داشته باشند،  محصولات خود را همه افرادی که انها را در سایت فروشگاهی دیده اند، به فروش رسانده و از این طریق سود چند برابری کسب کنند.

 

2- ارتباط آنلاین با تامین کنندگان (عدم نیاز به انبارداری)

 

در گذشته ای نه چندان دور که ارتباطات به شکل امروز گسترده نبود، فروشندگان برای تامین کالای مورد نیاز خود و رساندن آنها به دست مشتری باید با چندین تامین کننده مختلف در چند جای کشور ارتباط می گرفتند. بعد از مطمئن شدن از موجودی کالا و قیمت مناسب آن تعدادی از آنها را سفارش می دادند و بعد از پیدا کردن وسیله مناسب برای حمل کالا، باید جایی برای انبار کردن آنها در نظر می گرفتند.

در زمان هایی که تامین این کالاها مشکل بود یا مسیر مناسبی برای حمل و نقل وجود نداشت، فروشندگان مجبور بودند در هر بار سفارش تعدادی بیش از نیاز مصرفی خریداران را خریداری کرده و تعداد اضافی در گوشه ای انبار کنند تا اگر روزی یک مشتری نیاز به آن محصول داشت، بدون معطلی بتوانند نیاز او را پاسخ دهند.

 فروشگاه اینترنتی/ انباراین شیوه تامین کالا مشکلات زیادی داشت. از جمله اینکه پیدا کردن تامین کننده مناسب به راحتی امکان پذیر نبود، در بسیاری از مسیرها امکان حمل و نقل وجود نداشت یا هزینه آن بسیار بالا بود.

مهمترین مسئله یافتن یک انبار مناسب برای نگهداری محصولاتی بود که بیش از نیاز مصرف کنندگان تدارک دیده شده بود، و در بسیاری اوقات بسیاری از کالاهایی که خریداری شده بود، به فروش نمی رفت و فروشنده مجبور بود برای خالی کردن انبار خود از کالاهای قدیمی، آنها را به قیمتی پایین تر به فروش برساند و در واقع به جای سود، ضرر کند.

اما در شیوه نوین کسب وکار بسیاری از این مشکلات، به آسانی و با آنلاین شدن ارتباطات حل شده است.

در واقع فروشنده به جای اینکه حجم زیادی از کالا را با پیش بینی فروش خود از تامین کننده خریداری کند، با طراحی یک سیستم فروشگاهی اختصاصی آنلاین با هر بار سفارش مشتری در سایت، به صورت آنلاین با تامین کننده ارتباط گرفته و کالای مورد نیاز را به تعداد فروخته شده تامین کند.

علاوه بر این می تواند به جای تحمل مشکلات حمل و نقل و تاخیر در رساندن محصول فروخته شده به دست مشتری، با حذف واسطه ها محصول خریداری شده را، مستقیم از تامین کننده به مشتری برساند. و به کاهش هزینه ها و افزایش سرعت خدمت رسانی کمک کند.

ضمن اینکه به راحتی قبل از هر گونه فروش محصول می توان از موجودی آن به صورت آنلاین و لحظه ای مطمئن شده و به این ترتیب به نیاز مشتری در سریعترین زمان ممکن پاسخ داد و رضایت مشتریان فروشگاه را  فراهم کرد.

 

3- تنوع محصولات ارائه شده

 

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که برای خرید کالاهای مورد نیاز، زمان خود را در چند فروشگاه فیزیکی محدود، با تنوع محصولی کم هدر دهد. در عصر جدید افراد ترجیح می دهند با اتصال به فروشگاه های اینترنتی متنوع و مقایسه محصولات و قیمت آنها به راحتی نیاز خود را تامین کرده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

پس برای استفاده از این فرصت و برای اینکه بتوانیم محصول یا خدمت خود را به بهترین نحو ممکن به مشتریان معرفی کنیم، لازمه که با طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به افزایش فروش و ارائه خدمات به شیوه نوین بیندیشیم.

دلایل زیادی برای ورود به دنیای اینترنت و تجارت الکترونیک وجود دارد، اما بنظر میرسد  آنچه که بیان شد، از مهمترین آنها باشد.

مواردی همچون پرداخت آنلاین، در دسترس بودن اطلاعات مشتریان (حتی آنهایی که تنها یکبار خرید کرده اند)،شناسایی مشتریان راضی و ناراضی، امکان پاسخگویی سریع به مشتریان و بررسی مشکلات آنها و  امکان تغییر سریع و آنی نحوه نمایش محصولات نیز می تواند از جمله مزیت هایی باشد که یک فروشگاه انلاین برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

اما برای دستیابی به همه این مزایا و ساخت یک فروشگاه اینترنتی لازم است، شرایط لازم برای ورود به این عرصه را داشته باشید. نگران نباشید این شرایط اصلا سخت نیست و هر کسی می تواند با راهنمایی یک مشاور کسب و کار قوی، همه آنچه را که لازم است فراهم کرده و فعالیت خود را در دنیای جذاب و پیچیده دیجیتال آغاز کند.

در ادامه با این مقاله همراه باشید تا این شرایط را با هم مرور کنیم:

برای ورود به عرصه کسب و کار آنلاین چه شرایطی لازم است؟

 

شاید در نگاه اول، یک وبسایت اینترنتی اولین ابزاری بنظر می رسد که برای فعالیت در اینترنت به آن نیاز دارید، اما اگر اینطور فکر می کنید باید خدممتان عرض کنم که کاملا در اشتباه هستید. آن چیزی که پیش از طراحی یک وبسایت به آن نیاز دارید، این است که بدانید اصلا چطور باید در این عرصه قدم بگذارید.

اجازه دهید واضح تر بگویم، فروش اینترنتی این نیست که یک فروشگاه اینترنتی دایر کنیم، محصولات خود را در آن بارگذاری کرده و شروع به فروش محصول بکنیم. بلکه خرید و فروش در اینترنت یک علم و در واقع نوعی تخصص است که اگر با آن آشنایی نداشته باشید، ممکن است نتوانید آنطور که باید از فروش آنلاین محصولاتتان سود کنید!

1) محصول خود را بشناسید.

قبل از شروع به تجارت آنلاین شما باید محصولی برای فروش داشته باشید یا خدمتی به دیگران عرضه کنید که برای مشتریان ارزشمند بوده و حاضر باشند برای آن پول پرداخت کنند. در واقع انتخاب محصولی که هم مورد نیاز جامعه باشد و هم فروش بالایی داشته باشد کمی نیاز به دقت و حوصله دارد.

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که امروزه هیچ ردی از انها در اینترنت نمیبینیم، به دلیل بی توجهی به همین موضوع و عدم توجه به نیاز مشتری و بازار مجبور شده اند از ادامه فعالیت در فضای مجازی دست بکشند. قطعا اگر انها هم پیش از هر گونه اقدامی برای طراحی سایت، کمی بیشتر در مورد خدمات مورد ارائه و بازار هدف تحقیق کرده بودند، می توانستند در حال حاضر یکی از فروشگاه های مطرح و حرفه ای در بین رقبای خود باشند.

2) یک وبسایت اینترنتی راه اندازی کنید.

 

بعد از اینکه کالای مورد فروش و ارزش قابل ارائه برای مشتری را مشخص کردید، نوبت به ساخت یک فروشگاه اینترنتی می رسد. برای این کار المان های زیادی را باید در نظر بگیرید. در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی که بتواند تمام نیازهای شما را پاسخ دهد و از طرفی رضایت کامل کاربر نهایی را هم فراهم کند، کار ساده ای نیست.

روش های زیادی برای ساخت سایت فروشگاهی وجود دارد، اما ما در اینجا به طور خلاصه به ذکر 3 مورد بسنده میکنیم:

 فروشگاه اینترنتی1- استخدام تیم برنامه نویسی

می توانید برای اینکه یک سایت حرفه ای و اختصاصی برای فروش محصولات خود داشته باشید، یک تیم برنامه نویسی حرفه ای استخدام کنید.

این روش در کنار مزایای زیادی که دارد می تواند مشکلاتی هم به همراه داشته باشد. یکی از این مسائل سرمایه زیادی است که برای این کار باید در نظر بگیرید.

ضمن اینکه باید صبر زیادی داشته باشید تا به وبسایت شما به بهترین نحو ممکن طراحی و پیاده سازی شود. اما اگر زمان زیادی ندارید و یا نمی خواهید زیاد هزینه کنید می توانید از دو گزینه بعدی هم استفاده کنید.

 

2- استفاده از سیستم های مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا، یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان برای طراحی یک سایت اینترنتی از آنها استفاده کرد. بزرگترین حسن این سیستم ها این است که شما به راحتی می توانید از بهترین سی ام اس های مدیریت محتوا به صورت رایگان استفاده کنید. یکی از  این سی ام اس ها، وردپرس است.

با استفاده از این سیستم ها به راحتی می توانید یک سایت فروشگاهی با امکانات نسبی طراحی کنید، اما باید توجه داشته باشید که اگر بخواهید پس از مدتی کسب و کار خود را گسترش دهید، با امکانات محدود این سرویس ها ناچارید از وبسایت خودتان به یک وبسایت جدید که امکانات مد نظر شما را داشته باشد، کوچ کنید.

این کار علاوه بر اینکه متحمل هزینه های جدید می شود، ممکن است باعث شود مشتریان خود را نیز از دست بدهید!

3 استفاده از سایت های فروشگاه ساز

گزینه نهایی که به آن می پردازیم سایت های فروشگاه ساز است. کافیست این کلمه را در اینترنت سرچ کنید تا ببینید چه پیشنهاداتی دریافت می کنید. شاید به جرات بتوان گفت سایت های فروشگاه ساز بهترین گزینه برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی است.

با ثبت نام در این سایت ها شما یک فروشگاه اینترنتی و یک پنل مدیریتی دریافت می کنید. البته هر فروشگاه سازی پیشنهاد ما نیست، در واقع باید مراقب باشید پایه و اساس کسب و کار نوین خود را بر چه چیزی بنا می کنید. پیدا کردن یک سایت فروشگاه ساز که هم بتواند یک فروشگاه کامل به شما ارائه دهد و هم اینکه شما بتوانید هر جایی که نیاز بود امکانات دلخواهتان را به فروشگاه اضافه کنید. قدری مشکل است.

علاوه بر این یک فروشگاه اینترنتی، صرفا یک سایت فروشگاهی نیست! موفقیت فروشگاه های اینترنتی به عوامل زیادی وابسته است.

 فروشگاه اینترنتی

 

 

 

شما با ثبت نام در یک سایت ساز اینترنتی که فقط کار طراحی وساخت فروشگاه را انجام می دهد، بخش کوچکی از کار را پیش برده اید. بخش اصلی هدایت یک فروشگاه آنلاین به سمت بازدهی و سود بالا، شیوه هدایت کسب و کار به سمت آنلاین شدن است.

پس بهتر است هنگام انتخاب فروشگاه ساز، سایتی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه یک سیستم فروشگاهی جامع، بتواند به شما در راه اندازی کسب و کارتان مشاوره نیز بدهد.

 

3) از افراد با تجربه کمک بگیرید!

 

مثل شروع هر کار دیگری، برای این کار هم قبل از هر اقدامی که منجر به صرف هزینه و  زمان شود، لازم است با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید. تجربه دیگران به شما کمک می کند بتوانید، فروشگاه اینترنتی متناسب با کسب و کار خودتان را به بهترین نحو ممکن راه اندازی کنید.

اما اینکه با چه کسانی مشورت کنید که در بین راه با مشکل مواجه نشوید هم از نکات مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. صرفا هر کسی در اینترنت فعالیت می کند و فروش اینترنتی دارد، نمی تواند یک مشاور خوب برای شما باشد.

ممکن است راهنمایی این افراد راهگشای شما باشد، اما شما نیاز به یک مشاور مطمئن دارید که تجربه زیادی در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین داشته باشد و بتواند ابزارهای لازم برای این کار را در اختیارتان قرار دهد.

تیم متخصصان مدیریو، در مرکز توسعه کسب و کار نوین یکی از بهترین مشاورانی است که می تواند در این راه به شما مسیر درست را نشان دهد.

 

هزینه های طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

 

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی دیگر ازمسائلی است که هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه کنید. محاسبه هزینه های طراحی یک سایت کاملا بستگی به نوع سایت و فعالیتی دارد که قرار است در بستر آن انجام بگیرد. اما به طور معمول می توان گفت این هزینه ها شامل لیست زیر است:

  • هزینه های مربوط به سایت مثل هزینه هاست و دامنه و طراحی سایت و لوگو
  • هزینه های مربوط به دریافت مجوزهای مربوط به فعالیت تجاری در فضای مجازی مثل مجوز رسانه های دیجیتال، دریافت ای نماد،
  • هزینه های مربوط به بازاریابی و تبلیغات

اینها حداقل هزینه های لازم برای راه اندازی یک سیستم فروشگاهی آنلاین است، که برای شروع کافی است. اما به مرور و با گسترش فعالیت یک سایت ممکن است، نیاز باشد شما هم منابع خود را گسترش دهید. به عنوان مثال تا زمانی که تعداد کاربران سایت کم است و خودتان به تنهایی می توانید همه آنها را مدیریت کنید، نیازی به اجاره دفتر و استخدام کارمند و مسائل مربوط به آن نیست و شما میتوانید همه امور مربوط به فروش، بازاریابی و پشتیبانی را خودتان با یک لپ تاپ و حتی در منزل خود نیز انجام دهید.

اما با افزایش تعداد کاربران نیاز است که شما هم دامنه فعالیت خود را گسترش داده و برای اداره بهتر فروشگاه آنلایتان، امکانات جدیدی را برای فروشگاه در نظر بگیرید که این امکانات هزینه هایی را به دنبال خوهد داشت.

 

 فروشگاه اینترنتی

 

چطور میشود یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی طراحی کرد؟

 

استفاده از سایت های آماده فروشگاهی که قبلا راجع به آن صحبت کردیم، میتواند برای شروع کار مناسب باشد. اما با توجه به محدودیت هایی که برخی از این سایت ها دارند، بهتر است تصمیم بگیرید که یک فروشگاه آنلاین اختصاصی داشته باشید.

منظور از فروشگاه اختصاصی، سایتی است که بتوان با توجه به نیاز فروشگاه، قسمت هایی از آن را به گونه ای طراحی کرد که کاملا شخصی سازی شده باشد.  بتوان با توجه به فعالیتی که انجام میدهید، ویژگی های خاصی به سایت اضافه کرد و یا به عنوان مثال امتیازات خاصی را برای مشتریان قائل شد.

برای طراحی چنین سایتی شما باید از یک تیم برنامه نویسی توانمند کمک بگیرید، اما همانطور که قبلا هم گفتیم این کار هزینه زیادی می طلبد. پس چطور می توان با هزینه کم یک سایت فروشگاهی اختصاصی تهیه کرد که بتواند همه نیاز های ما را برطرف کند؟

برای حل این مسئله شما می توانید از سایت سازهای آنلاینی کمک بگیرید که علاوه بر اینکه یک پنل فروشگاهی آماده در اختیار شما قرار می دهند، می توانند در هر زمان هر تغییر خاصی که نیاز داشتید، به صورت اختصاصی، روی پنل شما اعمال کنند.

سرویس فروشگاهی فراشاپ، یک فروشگاه ساز آنلاین است که علاوه بر اینکه می تواند با هزینه ای مقرون به صرفه یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی برای شما تهیه کند، می تواند در تمامی امور مربوط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیز همراه شما بوده و دانش و تجربه ده ساله خود را در اختیار شما قرار دهد.

پشتیبانی قوی این سیستم، یکی دیگر از مزیت هایی است که این سرویس را از سایر نمونه های مشابه خود متمایز می کند. علاوه بر آنچه گفته شد شما می توانید در کنار سایت فروشگاهی، طراحی اپلیکشن خود را نیز به تیم مدیریو بسپارید.

 

فروشگاه اینترنتی

چطور از طریق یک وبسایت فروشگاهی، فروش خود را افزایش دهیم؟

 

افزایش فروش اینترنتی محصولاتی که در سایت قرار می دهید، از نکات مهم دیگری است که پس از راه اندازی فروشگاهتان لازم است بدانید. برای اینکه بتوانید درصد فروش خود را در فضای مجازی بالا ببرید باید با اصول بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و بتوانید به صورت گسترده در سطح اینترنت برای محصول خود تبلیغ کنید.

علاوه بر رعایت برخی اصول بازاریابی و حضور فعال در شبکه های اجتماعی با اصول و قواعد خاص خود، باید بتوانید سایت خود را هم بهینه کنید تا جز اولین پیشنهادهای گوگل برای کسانی باشید که راجع  به محصول شما در موتور جست و جوی گوگل جست و جو می کنند.

مسلما یادگیری اصول بازاریابی دیجیتال و همچنین بهینه سازی و سئو سایت نیاز به آموزش و یادگیری دارد و اگر بخواهید بخشی از زمان خود را برای این امور صرف کنید، به مرور زمان تمرکز شما از هدف اصلیتان که همان فروش محصول و کسب رضایت مشتری است، به سمت بازاریابی و بهینه سازی سایت سوق پیدا خواهد کرد و شاید حتی پس از مدتی از مسیر اصلی خود کاملا منحرف شوید.

پیشنهاد ما به شما این است که تمامی اموری که به توسعه کسب و کار در اینترنت مربوط است را به متخصصان این کار سپرده و خود با خیال راحت بر تولید محصولی با کیفیت بیشتر و افزایش رضایت مشتزیان تمرکز کنید.

پس کار را به کاردون بسپارید و با تیم مدیریو تماس بگیرید.

پیشنهاد برای شما
guest
2 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه
صادق علیخانی
صادق علیخانی

عالی بود تشکر از سایت خوبتون

mostafa
mostafa

واقعا توضیح عالی بود لذت بردم ممنون از زحمات

آنچه در این مقاله می‌خوانید