افزونه وردپرس برنامه ریزی فروش WooCommerce Availability Scheduler

افزونه وردپرس برنامه ریزی فروش

افزونه WooCommerce Availability Scheduler یک پلاگین عالی با ویژگی های زیادی است.

این افزونه قدرتمند دارای ویژگی زمانبندی فروش محصول و اعمال محدودیت فروش در ووکامرس را دارد.
زمان بندی محصول یک راه عالی برای ارائه پیشنهادات قیمت ویژه برای مدت زمان محدود است و اجازه خرید پس از پایان زمان پیش فرض را نمی دهد و یا به سادگی اجازه می دهد تا شما ساعت کاری فروشگاه (زمان دریافت سفارش) را تعیین کنید.

  • اگر شما یک سایت سفارش محصول دارید، نمیخواهید ساعت ۳ بامداد کاربری سفارش محصول بدهد!
    میتوانید ساعتی را تعیین کنید تا در غیر این ساعات قابلیت سفارش از سایت شما برداشته شود.
  • اگر برای محصولی قیمت ویژه تعیین کردیه اید و میخواهید مدت محدودی این قیمت باقی باشد پس میتوانید با این افزونه تایمر (شمارش معکوس) به محصول خود بدهید تا پس از اتمام شمارش معکوس فروش محصول متوقف شود.
  • شاید یک سایت فروشگاهی دارید که میخواهید ساعت سفارش تعیین کنید و در این ساعات تعریف شده محصولات قابل سفارش نباشن، با افزونه زمانبندی فروش ووکامرس میتواندی به راحتی این کار را انجام دهید

WooCommerce Availability Scheduler

 

افزونه WooCommerce Availability Scheduler به شما اجازه می دهد تا در دسترس بودن همه محصولات خود را مدیریت کنید ، و آنها را در طول روز هفته برنامه ریزی کنید.

شما  با افزونه WooCommerce Availability Scheduler می توانید انتخاب کنید برای هر روز از هفته (دوشنبه تا یکشنبه) یک بازه زمانی که محصولات شما برای خرید در دسترس مشتریان شما باشد ، انعطاف پذیری داشته باشید و دکمه “افزودن به سبد خرید” (و اختیاری محصول) را مخفی کنید.

در صفحات فروشگاه و محصول ، یک پیام سفارشی و یک تایمر شمارش معکوس نشان می دهد.علاوه بر این ، در دسترس بودن روزانه محصول نیز می تواند با فروش کل در هر روز محدود شود.

 

WooCommerce Availability Scheduler

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید