تولید محتوای ارزان برای سایت و سئو

تولید محتوای ارزان

تولید محتوای ارزان برای سایت یکی از پر درخواست ترین نیاز های مدیران سایت است.

بیشتر از نیمی از سئو سایت و افزایش رتبه شما در نتایج گوگل، مربوط به تولید محتوای در سایت شما است.

تولید محتوا را میتوان مهم ترین بخش یک سایت برای ایجاد و افزایش تعداد مخاطب و در مقابل افزایش درآمد سایت دانست.

گاها مدیران سایت ها، تولید محتوا را یک موضوع ساده میپندارند و بدون دانستن قوانین خاص آن، شروع به تولید محتوا جهت بالا رفتن در رتبه های گوگل میکنند و بعد از مدتی که نتیجه خاصی حاصل نمیشود، به فکر سپردن تولید محتوا سایت خود، به شرکت های فعال در این حوزه می افتند.

اما با توجه به دریافت پیشنهاد ها و قیمت های بالا در این زمینه، از این کار نیز منصرف میشوند.

در همین راستا ما اقدام به نوشتن مقاله ای با عنوان تولید محتوای ارزان کردیم تا بتوانیم به صرفه ترین و ارزان ترین پیشنهاد برای تولید محتوا سایت را به شما بدهیم.

تولید محتوای ارزان و مزایای آن

“هیچ ارزانی بی دلیل نیست”، این یک جمله گمراه کننده است که در اغلب تصمیم گیری های ما ایرانیان تأثیر گذار است و باعث میشود در ازای کالا یا خدمات با کیفیت معمولی، قیمت های گزافی را پرداخت کنیم. در حالی که میتوان همان محصول را با یک قیمت متعادل و منصفانه دریافت کرد.

قبل از پرداختن به موضوع مزیت های تولید محتوای ارزان، بهتر است به این موضوع بپردازیم که اصلا سایت شما به چه نوع محتوایی نیاز دارد؟ آیا شما باید در این زمان برای تولید محتوا خود هزینه های گزافی را بپردازید؟

ما به هیچ عنوان منکر این موضوع نیستیم که قوی ظاهر شدن در هر حیطه ای از ابتدا، باعث رشد سریع تر میشود.

اما گاهی این قوی ظاهر شدن نیاز به سرمایه زیادی دارد و اگر شما توان پرداخت این هزینه ها را ندارید و یا اصلا در ابتدا علاقه ای به پرداخت هزینه های کلان ندارید، میتوانید برای ظاهر شدن در زمینه کاری خود با تولید محتوا، از تولید محتوای ارزان شروع کنید.

تولید محتوای ارازن

چرا تولید محتوای ارزان انجام دهیم ؟

اگر سایت شما هنوز در کلمات زیادی رتبه های بالایی در گوگل به دست نیاورده است و تعداد مخاطبان و ورودی های کمی از سمت گوگل دارد، شما نیاز مبرمی به پرداخت هزینه های زیاد جهت تولید محتوا ندارید.

شما میتوانید با تولید محتوای ارزان قیمت کار خود را شروع کنید و پس از به دست آوردن رتبه های بالای گوگل، به تولید محتوای هدفمند روی بیاورید. در این حالت میتوانید با صرف کمترین هزینه، فقط به آپدیت مقالات قبلی خود در سایت بپردازید تا علاوه بر مخاطب محور شدن مقالات شما، گوگل به شما به چشم یک سایت همیشه آپدیت نگاه کند که برای سایت خود ارزش قائلید و دائما در حال به روز رسانی سایت و مقالات خود هستید.

مشخصات تولید محتوای ارزان

شاید شما به این فکر بیوفتید که تولید محتوای ارزانم مکن است به سایت شما و کسب و کارتان ضرر بزند. اما اصلا اینطور نیست. سایت مدیریو یک بسته تولد محتوا برای سایت های نوپا و سایت هایی که تا الآن عمل تولید محتوا را به اشتباه انجام میداده اند تدارک دیده است.
در این پکیج، متخصصان ما به تعدادی که شما نیاز دارید برای سایت شما محتوای هدفمند و سئو شده تولید میکنند.
پس از اینکه شما نتایج حاصل شده را در سایت خود مشاهده کردید. در صورتی که نیاز داشتید میتوانید سفارش ارتقای محتوا های سایت خود را به ثبت برسانید.
در صورتی که علاقه ای به این کار نداشتید هیچ مشکلی وجود نداشته و شما میتوانید محتوای ارزان خود را طبق زمانبندی های قبلی دریافت کنید.

حال این سؤال میآید که:

چرا قیمت این نوع تولید محتوا ارزان است؟

در مقاله تولید محتوا در اصفهان برای شما بیان کردیم که شرکت های تولید محتوا اغلب در 3 قالب، دست به ایجاد محتوا میزنند:
محتوای ترجمه ای
محتوای تألیفی
و محتوای تغییری (تغییر در ساختار).

از نظر قیمت محتوای تألیفی قیمت بالایی دارد، پس از آن محتوای ترجمه ای از سایت های خارجی و در نهایت ارزان ترین قیمت را محتوا های تغییری دارند.

در این نوع تولید محتوا (تغییر در ساختار) ، کارشناس تولید محتوای ما پس از جستجو در کلمه مورد نظر شما در گوگل، از بهترین سایت هایی که در مورد مطلب شما دارای مقاله و محتوا هستند، قسمت های منتخبی را انتخاب می‌کند. سپس شروع به نوشتن یک مقاله کاملا یونیک و غیر تکراری از این محتواها میکند، عکس هایی کاملا غیر تکراری همراه با لوگو و آدرس سایت شما در این مقاله قرار میدهد و محتوای شما کاملا خصوصی سازی میشود.

این نوع محتوا به هیچ عنوان از سمت گوگل تکراری شناخته نمیشود و امتیاز یک مقاله کامل و یونیک به آن داده میشود. این نوع محتوا یکی از انواع توصیه شده از سمت گوگل است.
با این حساب، شما با پرداخت یک قیمت بسیار منصفانه، صاحب تعداد زیادی مقاله مفید و سئو شده و موفق به تولید محتوا ارزان در سایت خود شده اید.

تعرفه قیمت تولید محتوای ارزان

در انتها در مورد قیمت تولید محتوای ارزان، سایت مدیریو در ازای تولید یک مقاله یک هزار کلمه ای، سئو شده، کاملا یونیک و دارای 3 تا 5 عکس، تنها مبلغ x هزار تومان دریافت میکند. با این حساب شما اگر در بهترین حالت نیاز به تولید یک محتوا در روز داشته باشید، تنها ماهانه X هزار تومان برای تولید محتوای وب سایت خود هزینه کرده اید؛ یک چهارم حقوق یک نیرو جهت تولید محتوا.

در qمن شما میتوانید با سفارش بسته یک ماهه تولید محتوای ارزان سایت مدیریو، از ده درصد تخفیف برخودار شوید وبه جای X هزار تومان، Y هزار تومان بپردازید.
علاوه بر آن متخصصان ما بک تقویم محتوایی برای سایت شما تولید میکنند و آن را به عنوان هدیه و به صورت رایگان به شما تقدیم میکنند.

با استفاده از این تقویم محتواهای تولید شده به صورت خودکار برروی سایت شما قرار گرفته و باتوجه به ارسال منظم محتوا، گوگل به سایت شما به عنوان یک سایت مرجع و منظم نگاه میکند که باعث افزایش رتبه شما در گوگل میشود.

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید