تولید محتوای تخصصی در زمینه های مختلف برای سایت شما

تولید محتوای تخصصی

تولید محتوا جهت بهبود و افزایش سئو سایت انجام میشود. تولید محتوای تخصصی یکی از انواع تولید محتوا است که در شرکت های تولید کننده محتوا انجام میشود.
در این نوع محتوا نویسی، نویسندگان محتوا باید اِشراف کامل بر حیطه مورد نظر مشتری داشته باشند تا به خوبی بتوانند محتوای یونیک و مفید برای سایت ها و کسب و کار های مختلف تولید کنند.
وب سایت مدیریو سال هاست که در امر محتوا نویسی فعالیت میکند و در محتوا نویسی تخصصی، به خوبی توانسته به سایت های مختلف کمک کند.
در این مقاله در مورد نوشتن محتوای تخصصی صحبت میکنیم و در انتها شمارا به صفحه لیست قیمت محتوا نویسی در سایت مدیریو راهنمایی میکنیم.

اغلب در وب فارسی محتوا نویسان به تولید محتوای عمومی روی می‌آورند.
دلیل آن در ابتدا به خاطر وجود سایت های عمومی،علمی، طنز و فرهنگی زیاد است و پس از آن نبود دانش تخصصی در زمینه های مختلف است.

چرا تولید محتوای تخصصی مهم است ؟

برای تصمیم گیری بهتر شما در مورد نوشتن محتوای تخصصی یا عمومی برای وب سایتتان، یک مثال میزنیم:

به طور مثال شما دارای یک وبسایت فروش آنلاین تلفن همراه هستید. باتوجه به سختی بالای سئو در این زمینه مطمئنا باید به تولید محتوا روی بیاورید، اما چه نوع محتوایی؟

یک محتوای عمومی که در مورد رنگ، شکل و نهایتا اندازه صفحه نمایش تلفن های مختلف صحبت می‌کند؟ به نظر شما با چنین محتوایی که در تمامی سطح نت به راحتی قابل جستجو هستند شما شانسی برای اول شدن در گوگل دارید؟

حال اگر شما به جای تولید چنین محتوایی، به تولید محتوای تخصصی روی بیاورید چه میشود؟
اینکه بتوانید ولتاژ باتری یک تلفن همراه را با نوع دیگری از تلفن بسنجید؟ درمورد سیستم عامل های مختلف توضیح دهید و معایب و مزایای آن هارا بیان کنید؟ و یا اینکه به بحث در مورد کیفیت دوربین آخرین پرچمدار هوشمند سامسونگ بپردازید؟

دنیای اینترنت سرشار و غنی از محتواهای عمومی شده است که دیگر در حال از دست دادن ارزش خود در بین مخاطبان هستند.
افراد همیشه به دنبال محصول، خدمات و حتی محتوای خاصی هستند که هرکسی نتواند به آنها ارائه دهد.

اگر شما به خوبی بتوانید در حیطه فعالیت خود به تولید محتوا تخصصی بپردازید مطمئنا در آینده رتبه های اول گوگل جایگاه واقعی شماست.

مزایای تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا تخصصی نسبت به تولید محتوای عمومی دارای مزیت های فراوانی است:

مرجع شدن

اولین مزیت نوشتن محتوای تخصصی نسبت به عمومی، یونیک و تک بودن این محتوا است.
جدا از اینکه کاربران همیشه به دنبال محوای تخصصی هستند و مطمئنا با پیدا کردن شما، حاضر به از دست دادنتان نیستند، گوگل همیشه سایت های دارای محتوای خاص را دوست دارد و با نگاهی دیگر آنهارا آنالیز میکند؛ اصطلاحا آنها را سایت های مرجع مینامد.

برند سازی

شما با تولید محتوای تخصصی تبدیل به یک برند میشوید. شما میتوانید با تولید یک محتوای مفید و در اختیار مخاطبان قرار دادن آن، به بازاریابی محتوا روی بیاورید.

به طور مثال زمانی که یک مخاطب نیاز دارد بین دو مدل از گوشی های lg و samsung یکی را انتخاب کند، برای مقابسه و تصمیم گیری نهایی از سایت شما استفاده میکند زیرا شما در این حیطه به خوبی عمل کرده اید و تبدیل به یک برند در زمینه مقایسه و آموزش در مورد تلفن های همراه شده اید. زمانی که شما بتوانید به خوبی در این تصمیم گیری به مخاطب کمک کنید، حال میتوانید نیاز آن را نیز خودتان برآورده کنید و تلفن همراه مورد نیاز را به مخاطب بفروشید. در مقالات آموزش سئو به ارزش برند شدن در دنیای وب پرداختیم

تولید محتوای تخصصی

جذب مخاطبان تخصصی

احتمالا شما هم بزرگترین سایت فروشگاهی ایرانی را میشناسید، دیجی کالا.
دیجی کالا در ابتدا به صورت تخصصی به فروش محصولات دیجیتالی رو آورد، اما پس از آن وارد حیطه فروش انواع اجناس الکترونیکی و غیر‌الکترونیکی شد و میتوان گفت از یک فروشگاه تخصصی به یک فروشگاه غیرتخصصی تبدیل شد.

مطمئنا این تصمیم مدیران دیجی کالا برای آنها دارای سود فراوانی بوده و به هیچ عنوان این تصمیم زیر سؤال نمیرود. اما خیلی از سایت ها در زمینه فروش کالاهای خاص از دیجی کالا جلو زده اند.
به طور مثال فروش دوربین و لوازم جانبی دوربین در سایت ” پیکسل “، بیشتر از فروش همین اجناس در سایت بزرگ دیجی کالا است.
دلیل آن تولید محتوای تخصصی در مورد دوربین هاست که باعث جذب مخاطبان تخصصی این حیطه و بالا رفتن رتبه سئو این سایت از دیجی کالا در این زمنیه شده است.

به صورتی که در حال حاضر اغلب افراد علاقه مند به خرید و استفاده از دوربین های عکاسی به جای انتخاب دیجی کالا، پیکسل را انتخاب میکنند.
این یکی از مهم ترین مزایای تولید محتوای تخصصی برای سایت است.

کلام آخر

سایت مدیریو در زمینه تولید محتوا دارای نیروهای خبره و فراوانی است. ما هرساله علاوه بر ارتقای دانش نیروهای تولید محتوای خود، به استخدام کارآموزانی برای افزایش تعداد نیروهای خود نیز میپردازیم تا به خوبی بتوانیم در تمامی زمینه های موجود در وب فارسی، به تولید محتوای عمومی و تخصصی بپردازیم.

پیشنهاد برای شما
guest
0 نظر
Inline Feedbacks
نمایش همه

آنچه در این مقاله می‌خوانید